۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۱۰۲۵
رئیس بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور درجلسه کارگروه علمی آموزشی پدافندغیرعامل دانشگاه گلستان عنوان نمود:
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل جلسه کارگروه علمی آموزشی پدافند غیرعامل و هیئت رئیسه دانشگاه گلستان با حضور رئیس بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور و تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل جلسه کارگروه علمی آموزشی پدافند غیرعامل استان گلستان و هیئت رئیسه دانشگاه جامع گلستان با حضور رئیس بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور و تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.


در این جلسه دکتر یغمایی رئیس دانشگاه گلستان و دکتر غفاری معاون پژوهشی دانشگاه گلستان به تشریح فعالیتهای پژوهشی درخصوص مباحث پدافندی مانند اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آفات و بیماری های کشاورزی و آسیب های اجتماعی و بررسی و پایش آسیب ها و تهدیدات سایبری اشاره نمودند.


در ادامه تجری مدیرکل پدافند غیرعامل درخصوص تهدیداتی که در استان در بحث زیستی و بیولوژیک مطرح است عنوان داشتند که بایستی این تهدیدات و آسیب ها را با نگاه علمی و پژوهش محورانه رصو و مقابله کرد.


در ادامه محمد علی قمی رئیس بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور به اهممیت مبارزه و مقابله علمی به موضوعات و تهدیدات دشمنان اشاره نمودند و ضمنن بیان فرمایشات مقام معظم رهبری دراینخصوص افزودند امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی بایستی ، تهدیدات هوشمند و ترکیبی شده است و مقابله هوشمندانه و علمی لازم و شایسته است و این جز در دانشگاهها و  همکاری و همراهی اساتید و نخبگان دانشگاهی میسور نمی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر