۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۴۰۹۲۲
نمایشگاه پدافندغیرعامل در استانداری خوزستان همزمان با هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و جمعی از مسئولان روز یکشنبه 20 آبان ماه در محل استانداری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نمایشگاه پدافندغیرعامل در استانداری خوزستان همزمان با هفته پدافند غیرعامل با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و جمعی از مسئولان روز یکشنبه 20 آبان ماه در محل استانداری افتتاح شد.

سعید فیوضی در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل برپا شده است و هدف از برگزاری آن ارائه برنامه‌ها و دستاوردهای هفته پدافند غیرعامل است.

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در استانداری خوزستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری افزود: از دستگاه ها و کارگروه های ۱۲ گانه که در برگزاری این نمایشگاه همکاری کردند تشکر میکنم. بر اساس اقدامات خوبی که در زمینه پدافند غیرعامل صورت گرفته استاندار خوزستان به عنوان استاندار برتر در زمینه پدافند غیرعامل در سراسر کشور انتخاب شد و این نشان میدهد که مسئولین ارشد استان تلاش هایی را برای اجرای ماموریت های پدافند غیر عامل انجام می‌دهند و این نمایشگاه هم در واقع نمونه ای از اقداماتی است که صورت گرفته و این پیام را میدهد که ما باید برای اجرای پدافند غیرعامل و برای کاهش آسیب ها و به منظور بالابردن مصون سازی این دست از اقدامات را انجام دهیم.

فیوضی اظهار کرد: نکته مهم این است که ما در پدافند غیر عامل فقط نباید به این هفته اکتفا کنیم بلکه باید در طول سال اقدامات و الزامات پدافند غیر عامل در همه زمینه هایی که سازمان تاکید کرده است تحت عنوان وظایف و ماموریتهای سازمانی مد نظر داشته باشیم.

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در استانداری خوزستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ادامه داد: آموزش این موضوعات هم بسیار حائز اهمیت است و تاکید شده که فرهنگ عمومی و آموزش عمومی داشته باشیم و بتوانیم که تمام آحاد مردم را در کنار مسئولان و دستگاه اجرای آموزش دهیم که همه مردم و مسئولان با مفاهیم و اصول اولیه پدافند غیرعامل آشنایی کامل داشته باشد تا هم بتوان جلوی آسیب ها را بگیریم و هم اینکه آستانه تاب آوری و مقاوم سازی خود را در همه زمینه ها افزایش دهیم.

گفتنی ست نمایشگاه پدافند غیرعامل به مدت 3 روز در محوطه استانداری خوزستان برگزار میشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر