۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۴۰۹۰۱
مهندس مرادیان مدیرکل پدافندغیرعامل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان زاهدان، ضمن تسلیت مناسبتهای آخر ماه صفر و، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: پدافند عامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه یک مقطع خاص.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مهندس مرادیان مدیرکل پدافندغیرعامل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان زاهدان، ضمن تسلیت مناسبتهای آخر ماه صفر و، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: پدافند عامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه یک مقطع خاص.

سخنرانی مهندس مرادیان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان سیستان وبلوچستان

مرادیان به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره داشت وگفت: پدافند غیرعامل برای جامعه ضروری ترین و ارزانترین و پایدارترین راهکار جهت کاهش آسیب پذیری و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و توجه مسئولین به این امر مهم ، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری الزامی و ضروری است.

وی با اشاره به نمونه هایی از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل در استان ، به دستاوردهای بدست آمده در این حوزه در استان پرداخت.

مرادیان افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل استان در حال اجراست و با اجرایی شدن این طرح طرح های جامع شهرستانی نیز تدوین خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر