۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۰۸۷۷
اداره کل پدافندغیرعامل استانداری مازندران
 نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل مازندران روز شنبه 12 آبان تا روز دوشنبه 14 آبان با حضور معاون عمرانی استاندار استان و معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل اداره کل ارشاد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،  نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل مازندران روز شنبه 12 آبان تا روز دوشنبه 14 آبان با حضور معاون عمرانی استاندار استان و معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل اداره کل ارشاد استان برگزار شد.

دکترمنفردی مدیرکل پدافند غیرعامل  استان نیز با اشاره به برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل مازندران در 20 غرفه گفت: کارگروه های 15 گانه در زمینه سلامت بیولوژیک، گاز، آب، برق، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ...در مازندران فعال است.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل مازندران بمناسبت هفته پدافند غیرعامل

رسولی معاون پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور در آیین گشایش  این نمایشگاه با اشاره به حمایت از نخبگان جوان گفت :دانشجویان نخبه ای که طرح های تحقیقاتی در زمینه شهر هوشمند، حفاظت در برابر فضای سایبری و یا اقدامات لازم در برابر خطرات طبیعی و غیر طبیعی ارائه کنند, ویژه مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 3 میلیون و 500 هزار تومان و در مقطع دکترا تا سقف 7 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود. وی ایجاد 2 تا 4 واحد درسی در دانشگاه ها و برگزاری کلاس آموزش دفاعی در مدارس را از مهمترین اقدامات در اطلاع رسانی حوزه پدافند غیرعامل کشور برشمرد و افزود : همسوسازی مدیران و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف حفاظت زیستی، سایبری، بهداشت، درمان و سلامت، امداد رسانی در سازمان پدافند غیرعامل کشور در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر