۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۰۸۱۹
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل:
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل هشتم تا چهاردهم آبان ماه، این آیین، روز شنبه با حضور مهدی روحانی معاون پدافند غیرعامل کشور، احمد همتی رئیس مجمع نمایندگان استان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، و ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی برگزار شد

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل هشتم تا چهاردهم آبان ماه، این آیین، روز شنبه با حضور مهدی روحانی معاون پدافند غیرعامل کشور، احمد همتی رئیس مجمع نمایندگان استان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، و ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور رزمایش پدافند غیرعامل ، رزمایشی با فرض حمله شیمیایی دشمن در هنرستان دخترانه معلم سمنان اجرا شد.

احمد همتی روز شنبه در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل و اجرای مانور به مناسبت گرامیداشت این هفته در هنرستان دخترانه معلم سمنان افزود: از دست دادن اعتماد عمومی کاهش اثر گذاری و یا خنثی سازی تلاش های پدافندی اعم از عامل و غیرعامل در کشور را به همراه دارد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد و تقویت اعتماد عمومی در جامعه گفت: اعتماد عمومی بخش مهم پدافند غیر عامل است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان پدافند غیرعامل در کشور و استان باید هماهنگی های بین بخشی را به طور کامل برای ارتقای به کارگیری ظرفیت ها و امکانات در مقابله با تهدیدهای دشمن ایجاد کنند.

همتی با اشاره به سابقه طولانی مدت توطئه های آمریکا و ایادی آن طی سال های پس از انقلاب گفت: تمامی آحاد جامعه به منظور مقابله با این تهدیدها باید توانایی و آمادگی کامل را داشته باشند چرا که توطئه های دشمنان ملت ایران تمام شدنی نیست.

وی تاکید کرد: جنگ تحمیلی، تحریم ها، تجهیز گروهک های معاند و تکفیری و اختلاف افکنی در داخل از جمله اقدام های استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر