۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۰۷۹۲
با حضور سردار جلالی:
رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی عصر امروز دوشنبه با حضور سردار غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی عصر امروز با حضور سردار غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد.

در این رزمایش که در مراکز سازمان صدا و سیما در تهران، قم، همدان و بیروت به صورت ویدئو کنفرانس بر گزار شد علاوه بر سردار جلالی، مدیران ارشد سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد

رزمایش رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی در دو مانور و مرحله فرستنده اصلی تهران قطع و سیگنال رسانی هشت شبکه تلویزیوی مانند العالم، ورزش و افق متوقف و از ایستگاه جایگزین

همچنین در ادامه این رزمایش سیگنال رسانی مراکز اصلی سیگنال رسانی شبکه های بین المللی صدا و سیما قطع و از ایستگاه های صدا و سیما در همدان و خارج کشور فعالیت سیگنال رسانی صورت گرفت.

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد

باید با اقدامات درست و به موقع میزان تاب آوری رسانه و مردم را دربرابر تهدیدات بالا ببریم

علی دادی معاون توسعه فناوری صدا و سیما در این رزمایش در سخنانی با بیان اینکه این رزمایش حاصل تلاش های کارکنان سازمان صدا و سیما و همکاری سازمان پدافند غیر عامل کشور است ادامه داد: صدا و سیما وابستگی زیادی به زیرساخت ها دارد و اگر اصول پدافند غیر عامل در آن رعایت نشود مشکلات بسیاری پیش می آید.

علی دادی گفت: این رزمایش از پیچیدگی خاصی برخوردار است و نیاز به زیرساخت های پیچیده دارد و صدا و سیما این اقدامات را از ده سال پیش آغاز کرد و امروز به این جایگاه رسیده است.

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد

وی برگزاری رزمایش و مانور را بسیار مهم دانست و گفت: اگر اتفاقی رخ بدهد ما زمان فکر کردن نداریم و زمان را از دست می دهیم و از دست دادند زمان یعنی پیروزی دشمنان انقلاب که می خواهند به ما ضربه بزنند.

علی دادی با تاکید بر رعایت علمی اصول پدافند غیر عامل در دیگر کشورها برای مقابله با تهدیدات  ادامه داد: دشمنان به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند پس باید با اقدامات درست و به موقع ، میزان تاب آوری رسانه و مردم را دربرابر تهدیدات بالا ببریم. دشمنان با هوشمند سازی اشیاء به سادگی میدانند که ما چگونه فکر و عمل می کنیم پس نقاط ضعف ما را هدف قرار می دهند.

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد

اطمینان خاطر از تداوم جریان اطلاع رسانی در شرایط تهدید امری ضروری است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل نیز طی سخنانی موضوع تاب آوری را در همه عرصه ها برای کشور حیاتی دانست و گفت:موضوع تحریم در همه حوزه ها وجود دارد پس موضوع تاب آوری و توان جایگزینی و تداوم کارکرد زیرساخت ها بسیار مهم است و باید باجدیت به دنبال آن بود.

وی نگاه علمی در حوزه پدافند غیر عامل را امری بدیهی دانست و گفت: برگزاری رزمایش یکی از مهمترین اقدامات برای پیشرفت در حوزه پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی است .

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور حفظ و تداوم کارکرد رسانه ملی را در شرایط حساس برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را مهم دانست و گفت : اطمینان خاطر از تداوم جریان اطلاع رسانی در شرایط تهدید ضروری است.

وی افزود: با توجه به دور جدید تحریم های آمریکا و احتمال تحریم سایبر باید میزان وابستگی به فضای سایبری کنترل و مدیرت شود تا در صورت تحریم بتوانیم کارکرد زیرساخت ها را ادامه دهیم.

رزمایش پدافند غیر عامل رسانه ملی برگزار شد + تصاویر

در پایان این رزمایش که با موفقیت انجام شد با حضور سردار غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برگزار کنندگان و مسئولان اجرایی رزمایش با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
همچنین با اهدای لوح از سوی رئیس سازمان صدا و سیما از زحمات و تلاش دکتر غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل تقدیر و تبه عمل امد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر