۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۰۷۸۸
همایش تخصصی مبحث 21 مقررات ملی ساختمان ویژه مهندسین فنی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با حضور زینلی تختی مدیرکل پدافندغیرعامل استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همایش تخصصی مبحث 21 مقررات ملی ساختمان ویژه مهندسین فنی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با حضور زینلی تختی مدیرکل پدافندغیرعامل استان هرمزگان برگزار شد.

درابتدا، دوره آموزشی شتاخت پدافندغیرعامل توسط تکریمیان و دوره آموزش تخصصی مبحث 21 مقررات ساختمان توسط دکتر علوی برای تمام حاضرین در جلسه ارائه گردید.

رعایت ملاحظات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان باعث افزایش سطح امنیت و ایمنی در برابر حوادث می شود

زینلی تختی مدیرکل پدافندغیرعامل استان در این همایش ضمن تشکر از اعضای کارگروه های تخصصی پدافندغیرعامل جهت تدوین و عملیاتی کردن مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در استان هرمزگان و اداره کل راه وشهرسازی به دلیل تشکیل این همایش اظهار داشت: برگزاری این آموزش های تخصصی باعث تبادل اندیشه میان افراد، پیشرفت و بالابردن سطح علمی جامعه می شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل افزود:رعایت اصول مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در ساخت وسازها باعث افزایش سطح امنیت و ایمنی مردم در برابر حوادث و تهدیدات می شود.

زینلی تختی ادامه داد: ما باید در برابر خطرات احتمالی خود را آماده کنیم و عدم رعایت اصول مهندسی و تمهیدات لازم در ساخت و سازها میزان آسیب پذیری ها را افزایش می دهد از این رو نیاز است اصول و ملاحظات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان جدی گرفته شود چون که رعایت این اصول در ساخت و سازها و تقویت ساختمان ها در برابر انواع تهدیدات احتمالی، کشور را مقاوم و مصون می کند.

در پایان همایش از مهندسین و کارشناسان فنی مبحث 21 مقررات ملی ساختمان تقدیر و تشکر گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر