۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۰۷۴۷
محمد راستاد در گردهمایی تخصصی پدافند غیر عامل با رویکرد حمل و نقل دریایی:
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساخت و آماده سازی زیرساخت های دریایی متناسب با اصول پدافند غیر عامل و برای مقابله با تهدیدات دشمن امری ضروری است
به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در گردهمایی تخصصی پدافند غیر عامل با رویکرد حمل و نقل دریایی که صبح امروز در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد با اشاره به آغاز دور جدید تحریم های آمریکا گفت: با آغاز دور جدید تحریم های آمریکا اوج دشمنی استکبار جهانی را مشاهده می کنیم.

وی در ادامه به اهمیت پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: در حوزه دریایی از همان آغاز جنگ شاهد بودیم که بندر خرمشهر مورد هدف دشمنان قرار گرفت و ما تجربه بسیاری در این حوزه داریم این مسائل اهمیت پدافند غیر عامل و توجه به استحکام بخشی زیرساخت های دریایی را برای ما روشن می کند.

راستاد ساخت و آماده سازی زیرساخت های دریایی متناسب با تهدیدات را امر ضروری دانست و گفت: باید برای مقابله با تهدیدات طرح و برنامه داشته باشیم تا بتوانیم در شرایط بحرانی کارکرد زیرساخت ها را حفظ و تداوم ببخشیم. به هم دلیل اقدامات مناسبی برای مقاوم سازی و بالابردن سطح کیفی بنادر و زیر ساخت ها دریایی انجام شده است و با برگزاری رزمایش های متعدد آمادگی نیروها را برای واکنش مناسب در شرایط سخت و بحرانی بالا می بریم.

وی ادامه داد : کمیته های پدافند غیر عامل باید جلسات منظمی را برگزار کنند و توان خود را برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن بسنجند و بنادر را تجهیز کنند .


رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به دور جدید تهدیدات های آمریکا گفت: دشمن به دنبال محدود کردن تجارت و ایجاد اخلال در این حوزه است، اما حوزه حمل و نقل دریایی آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات و تحریم های دشمن و تامین نیاز های کشور را دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر