۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۰۷۴۰
اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران
دکتر منفردی مدیرکل پدافندغیرعامل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: پدافند عامل تکمیل کننده پدافند غیرعامل است، اگر این دو نباشند تمام دستاوردهایمان را در یک نصف روز از دست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دکتر منفردی مدیرکل پدافندغیرعامل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: پدافند عامل تکمیل کننده پدافند غیرعامل است، اگر این دو نباشند تمام دستاوردهایمان را در یک نصف روز از دست خواهیم داد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل ضمن تشریح اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل افزود: وظیفه اصلی پدافند غیرعامل این است، که مردم شریف در جامعه ای ایمن و در آرامش زندگی کنند، به طور مثال در ساخت و سازها با رعایت پیوست های پدافند غیرعامل، در ساختمانهای ایمن زندگی کنند، به عبارتی اقدامات پدافند غیرعامل در راستای برقرار نمودن سلامتی جسمی و روحی مردم عزیزمان میباشد.

ایشان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره داشت: پدافند غیرعامل برای جامعه ضروری ترین و ارزانترین و پایدارترین راهکار جهت کاهش آسیب پذیری و مقابله با تهدیدات احتمالی است و توجه مسئولین به این حوزه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری الزامی است.

ایشان با اشاره به نمونه هایی از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل در استان از پیگیری های و مکاتبات مستمر جهت راه اندازی گاز 42 اینچ دامغان به مازندران به همت دولت تدبیرو امید و احداث پست 400 کیلو ولت شهدای مدافع حرم ساری به قائمشهر نام برد.

همچنین ایشان افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل استان مراحل پایانی را طی می کند و با اجرایی شدن این طرح طرحای جامع شهرستانی نیز تدوین خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر