۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۰۶۷۸
صبح امروز؛
سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، صبح امروز پنج‌شنبه دهم آبان آیت الله سعیدی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، صبح امروز پنج‌شنبه دهم آبان آیت الله سعیدی دیدار و گفتگو کرد.


آیت‌الله سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله در این دیدار طی سخنانی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی  اظهار داشت: با وجود تلاش رسانه ای دشمنان برای کم رنگ کردن پیاده روی اربعین حسینی شاهد حضور با شکوه مردم بودیم.

وی با اشاره با دیدار چند روز پیش با رهبر معظم انقلاب با رئیس و مدیران سازمان پدافند غیر عامل گفت: ایشان در این دیدار تاکید بسیاری بر اهمیت پدافند غیر عامل عامل برای مسئولان داشتند.


وی افزود: پدافند غیر عامل قدمتی به اندازه تاریخ دارد و دیدار چین و خندق در صدر اسلام همان پدافند غیر عامل است.

اولین قدم در پدافند غیر عامل در آن توسط مسئولان هست همه باید اهمیت پدافند غیر عامل را درک و با همکاری برای تحقق اهداف آن تلاش کنند . در پدافند غیر عامل حفظ نظام اسلامی می شود که از اوجب واجبات است و مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: مسئولان باید با جدید کار کنند و اصول پدافند غیر عامل را در همه امور به بهترین شکل رعایت کنند. در آیت قرآن کریم آمده است که تا می توانید برای مقابله با دشمن نیرو جمع آوری کنید تا دشمنان بترسند ، نشان دادن شهر های موشکی برای همین بود که جلوی دشمن گرفته شود. البته ما متکی به قدرتی هستیم که دشمنان از آن بی بهره هستند و آن قدرت بی پایان قدرت الهی است.

وی افزود: همه ما در مسائل دفاعی و مقابله با دشمنان باید توجه داشته باشیم که دشمن خدا ، دشمن ما هم هست ، کسانی که می گویند اینقدر مرگ بر آمریکا نگوئید به دلیل این است که متوجه نشده اند دشمن خدا ، دشمن ما هم هست.

تولیت آستان حضرت معصومه سلام الله خطاب به رئیس و مدیران سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: وظیفه شما این است که با جدیت وارد این موضوع شوید و آگاهی ببخشد و در این مسیر با همه دستگاه ها و نهاد ها همکاری کنید . دستگاه و کار پدافند غیر عامل بحث جریان سیاسی و حزبی و گروهی را نمی پذیرد ، تفکرات حزبی و گروهی در مسئولیت های پدافند غیر عامل نباید گفته و نباید بکار گرفته شود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در این دیدار گفت: با اشاره به دیدار چند روز پیش  مدیران سازمان پدافند غیر عامل با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همان طور که رهبری فرمودند تهدیدات با فناوری ترکیب شده است.

سردار جلالی تصریح کرد : فناوری در کنار کارکرد ها که دارد مانند گوشی های هوشمند تهدیداتی نیز دارد و جوامع بشری در آینده تحت تاثیر سایبر قرار دارد پس نظام و دستگاه ها باید با آن هماهنگ شوند. درکنار نیازی که برای استفاده از فناوری داریم باید اصولی را برای حفظ اصول و ماهیت نظام اسلامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: استفاده هوشمندانه و حفظ مبانی اسلام و انقلاب اسلامی شرط بهره مندی از فناوری های نوین است. ما باید تهدیدات را به خوبی شناسایی و دربرابر همه توطیه ها دفاع کنیم.

سردار جلالی درپایان خاطر نشان کرد: در تقابل جدی با آمریکا هستیم که بستر آن مردم ، عامل آن اقتصاد و ابزار آن رسانه است پس باید با پیروی از فرامین رهبری در برابر این تهدیدات ایستادگی کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر