۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۴۰۶۶۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در رزمایش قطع برق ادارات
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابی عملکرد به کارگیری مولّدهای برق اضطراری که در شرکت توزیع برق استان برگزار شد ، حضور یافته و از نزدیک روند این برنامه را مشاهده کرد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابی عملکرد به کارگیری مولّدهای برق اضطراری که در شرکت توزیع برق استان برگزار شد ، حضور یافته و از نزدیک روند این برنامه را مشاهده کرد .

ایرج کارخایی در حاشیه این رزمایش با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: اجرای این گونه رزمایش و قطع برق دستگاه های اجرایی بدون اطلاع قبلی و ارزیابی آنها برای استفاده از مولّدبرق اضطراری ، دقیقاً در راستای اهداف پدافند غیرعامل است.

وی بیان داشت : در سطح استان ، افزون بر 60 دستگاه اجرایی و مراکز مهم به مولّدبرق اضطراری مجهز هستند و در مجموع بیش از 160 دیزل ژنراتور استقرار یافته و وجود این دستگاه ها کمک می کند تا در هنگام بحرانی فعالیت های خدمت رسانی بدون وقفه استمرار داشته باشد .

وی تصریح کرد : "پیش بینی" و "پیشگیری" یکی از اصول پدافند غیرعامل است که دستگاه های اجرایی با اتخاذ تمهیدات لازم و در شرایط خطر و بحران می توانند به خدمات خود ادامه دهند.

وی افزود: پدافند غیرعامل یعنی این که در شرایط خاص، چنانچه مرکزی دچار قطعی برق شد، بتواند با پیش بینی های به عمل آمده ، مولّدموجود را سریع وارد مدار نماید .

وی ضمن قدردانی از شرکت توزیع برق استان در اجرای شایسته این رزمایش اضافه کرد : به همت این شرکت ، اقدامات ارزشمندی برای استقرار مولّدهای اضطراری در دستگاه ها صورت گرفته و عملیاتی نمودن این گونه رزمایش ها ، در آمادگی ادارات برای زمان های بحران بسیار ارزنده و تاثیر گذار است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر