۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۰۶۵۴
 بمناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل دکتر منفردی مدیر کل پدافند غیرعامل در برنامه گفتگو ویژه خبری به تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل استان مازندران پرداخت.

به گزارش پایداری ملی،بمناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل دکتر منفردی مدیر کل پدافند غیرعامل در برنامه گفتگو ویژه خبری به تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل استان مازندران پرداخت.

در این برنامه مدیر کل پدافند غیرعامل  با اشاره به شعار هفته پدافند غیرعامل سال 97 " پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی" از برگزاری بیش از 660 برنامه در هفته پدافند غیرعامل امسال خبر داد.

در ادامه دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ضمن برشمردن  اهداف و ماموریت های اداره کل پدافند غیرعامل، گزارشی از فعالیت های این اداره کل در سال جاری و اقدامات آتی  که در حوزه های مختلف قرار است انجام پذیرد، را بیان نمودند.

ایشان با اشاره به طرح جامعه پدافند غیرعامل در استان مازندران که بعنوان دومین استان در سطح کشور انجام شده است ، افزود : در ادامه طرح جامع تمام شهرهای استان نیز تدوین خواهد شد.

دکتر منفردی با اشاره به پروژه های متعددی که در استان با ماهیت پدافند غیرعامل انجام شده و در حال انجام است، اظهار داشت: با احتمام بیشتر به حوزه پدافند غیرعامل می توان از بروز بسیاری  از بحران ها جلوگیری نموده و یا خسارات را کاهش داد. 

مدیر کل پدافند غیر عامل با بیان اهمیت فرهنگسازی  و نهادینه سازی پدافند غیرعامل در جامعه،  بر نقش مردم و قشرهای مختلف جامعه برای دستیابی به اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل تاکید نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر