۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۰۶۲۲
به مناسبت تشریح برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان برگزار شد:
صبح امروز نشست خبری مدیرکل پدافندغیرعامل گلستان با اصحاب رسانه درخصوص برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با حضور اصحاب رسانه استانی در محل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان برگزار گردید. در این نشست خبری و مطبوعاتی، تجری درخصوص برنامه های هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل توسط استانداری و دستگاههای اجرایی استان و فرمانداری ها در سطح استان توضیحاتی را ارائه نمودند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز نشست خبری مدیرکل پدافندغیرعامل گلستان با اصحاب رسانه درخصوص برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با حضور اصحاب رسانه استانی در محل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان برگزار گردید. در این نشست خبری و مطبوعاتی، تجری درخصوص برنامه های هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل توسط استانداری و دستگاههای اجرایی استان و فرمانداری ها در سطح استان توضیحاتی را ارائه نمودند.

تجری دبیر شورای پدافند غیرعامل گلستان تصریح کرد: پدافند غیر عامل باعث افزایش روحیه عمومی شده و در مقابل هزینه های زیادی به دشمن تحمیل می کند بنابراین هزینه های کمتری نسبت به دفاع عامل دارد،که برای تحقق آن نیاز شدید در بکارگیری تمامی تکنیک های روز بوده که رسانه های جمعی در فرهنگ سازی و حرکت همسو و هماهنگ افکار عمومی بسیار نقش تعیین کننده ای دارند البته مهم ترین کار در این عرصه عمومی کردن موضوع برای همه اقشار جامعه است که با فرهنگسازی و آموزش باید از طریق دستگاه های آموزشی ، متولیان عرصه پدافند و مهم تراز همه رسانه های جمعی کشور این مهم در جامعه تبیین شود.

تجری گفت بیش از 1400 برنامه فرهنگی، آموزشی، رزمایش و سخنرانی برای هفته پدافند غیرعامل در سطح استان در بین دستگاههای اجرایی و فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری ها پیش بینی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان در خصوص برنامه های هفته پدافند سال 97 گفت: توليد محصولات فرهنگي عمومي و تخصصي شامل تيزر ، بنر، بروشور و اوراق تبليغي و... و انجام مصاحبه‌های مطبوعاتي ، راديويي و تلویزیونی با نخبگان و صاحب‌نظران پدافند غیرعامل ، درج شعار در سربرگ‌های نامه‌های اداري ، سخنراني مسئولین ذیربط، درج آگهي در جرايد و روزنامه‌های محلي ، درج پیام‌ها در قبوض آب-برق-تلفن و فیش حقوقی، انجام تبليغات محيطي با همكاري شهرداری‌ها، برپایی نمایشگاه و مسابقات دانش آموزی و ارسال پيامك با موضوعات پدافند غیرعامل براي مخاطبين ، سخنرانی در نماز جمعه شهرهای استان، برگزاری همایش های تخصصی و عمومی با موضوع پدافند غیرعامل و برگزاری رزمایش و کارگاه های آموزشی از اعم كارهاي هفته گراميداشت پدافند غيرعامل از تاریخ هشتم آبان ماه لغایت 14 آبان ماه سال جاری می باشد که با همکاری همه دستگاههای اجرایی در مرکز استان و شهرستان ها اجرایی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر