۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۰۵۷۲
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
امروز شنبه بمناسبت در پیش بودن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، دکتر منفردی مدیر کل پدافند غیرعامل استان به همراه جمعی از مسئولین، دبیران و کارشناسان حوزه پدافند غیرعامل استان با حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار و گفتگو کردند.









به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امروز شنبه بمناسبت در پیش بودن هفته نکوداشت  پدافند غیرعامل، دکتر منفردی مدیر کل پدافند غیرعامل استان به همراه جمعی از مسئولین، دبیران و کارشناسان حوزه پدافند غیرعامل استان با حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر منفردی ضمن تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی، بزرگداشت یاد و خاطره امام(ره)و شهدای  گرانقدر و همچنین تشکر از آیت الله طبرسی، در ابتدا به بیان اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل پرداختند. در ادامه ایشان گزارشی از فعالیت های اداره کل پدافند غیرعامل مازندران در سال جاری و اقدامات آتی  که در حوزه های مختلف قرار است انجام پذیرد، را بیان نمودند.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان ضمن اشاره به هفته پدافند غیرعامل از 8 تا 14 آبان ماه ، بیان داشتند: با برنامه ریزی و پیگیری های بعمل آمده مقرر است، بیش از 600 برنامه در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل در این ایام  برگزار شود.

ایشان با اشاره به طرح جامعه پدافند غیرعامل در استان مازندران که بعنوان دومین استان در سطح کشور انجام شده است ، افزود : در ادامه طرح جامع تمام شهرهای استان نیز تدوین خواهد شد.  

مدیر کل پدافند غیر عامل با بیان اهمیت فرهنگسازی  و نهادینه سازی پدافند غیرعامل در جامعه،  بر نقش مردم و قشرهای مختلف جامعه  برای دستیابی به اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل تاکید نمودند.

در ادامه آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و خیرمقدم به مدیر کل  پدافند غیرعامل بیان داشت: پدافند غیرعامل باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار بگیرد. ایشان افزود بدلیل آگاهی کم مردم در این حوزه و تاثیرات آن بر زندگی مردم، باید متولیان حوزه های آموزش و فرهنگ مخصوصاً صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش  توجه بیشتری به فرهنگ سازی نمایند.

ایشان بیان داشت: مطابق گفته های مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل مثل یک کمربند امنیتی در تمام زمینه ها برای کشور مصونیت ایجاد میکند، بنابراین تلاش و توجه به این حوزه ضروری می باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر