۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۰۵۲۷
در آستانه هفته نکوداشت پدافند غیر عامل برگزار شد؛
صبح امروز و در آستانه هفته نکوداشت پدافند غیر عامل با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل و معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش همایش پدافند غیر عامل وزارت اموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در آستانه نکوداشت هفته پدافند غیر عامل، همایش پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش پرگزار گردید.

برگزاری همایش پدافند غیر عامل آموزش و پرورش

در این همایش که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، معاون هماهنگ کننده ، معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیر عامل و معاون پارلمانی و مدیر کل حراست و جمعی از مدیران ستادی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان استان تهران حضور داشتند .

برگزاری همایش پدافند غیر عامل آموزش و پرورش

دكترامیرعلی نعمت اللهی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با برشمردن اهمیت مباحث مربوط به پدافند غیر عامل ،امادگی همه ارکان وزارت آموژش و پرورش را جهت کمک به توسعه کمی و کیفی آموزش پدافند غیر عامل در همه مقاطع تحصیلی علام نمود .

وی نقش پدافند غیر عامل در جامعه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت:پدافند غیر عامل در راستای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب فعالیت دارد.

همایش پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش درس دفاعی را در راستای همسویی و کمک به پدافند غیر عامل عنوان داشت و گفت:مربیان پرورشی و علوم تربیتی می توانند کمک ارزشمندی در این حوزه داشته باشند.

سپس سردار آل اسحاق معاون هاهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل و تشکر از همکاری مطلوب وزارت آموزش و پرورش و سازمان پدافند به بیان اصول و اهداف سازمان پدافند غیر عامل پرداخته و با بر شمردن خطرات و تهدیدات روز افزون دشمنان علیه جمهوری اسلامی توجه بیش از پیش به آموژش و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیر عامل را خواستار شد.

برگزاری همایش پدافند غیر عامل آموزش و پرورش

دکتر محسن محبی معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیر عامل از دیگر سخنرانان این همایش با بیان مصادیقی چون احداث دیوار ها و قلعه ها در گذشته و ساخت و تجهیز پناهگاهها در دروان دفاع مقدس به عنوان نمونه های عملی پدافند غیر عامل و ذکر مواردی از تهدیدات نوین مانند حملات سایبری و اقتصادی و زیستی، سازمان پدافند غیر عامل را به عنوان دیده بان تهدیدات دشمنان معرفی نمود .

برگزاری همایش پدافند غیر عامل آموزش و پرورش

دکتر محبی تلاش های سازمان پدافند غیر عامل را بدون همکاری و تعامل با وزارت آموزش و پرورش کم نتیجه دانسته و ضمن تشکر از تعاملات مناسب گذشته بر افزایش سطح همکاری ها تاکید نمود .

همایش پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش

در پایان این همایش با اهدای جوایزی از 10 نفر از برگزیدگان مسابقه پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش تقدیر بعمل امد .




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر