۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۴۰۴۸۵
امام جمعه دزفول:
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی درخصوص پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیر عامل اثرات پیشگیرانه دارد و به جامعه آمادگی چگونگی عمل کردن در مواقع بحرانی را آموزش می دهد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: دشمن از تمام ابزارهای رسانه ای خود برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق استفاده می کند ولی حضور گسترده مردم در آیین اربعین حسینی این توطئه ها را خنثی می کند.

وی با اشاره به درس های اربعین حسینی اظهار داشت: ایجاد وحدت بین مسلمانان و تشکیل امت اسلامی بر محور اسلام رحمانی و انسانی از درس های پیاده روی اربعین است.

امام جمعه دزفول پیاده روی اربعین را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: باید فرهنگ راهپیمایی اربعین در بین شیعیان جهان ترویج یابد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی نیز با همان اهداف راهپیمایی عظیم شکل می گیرد که در دزفول نیز این راهپیمایی از آستانه سبزقبا تا آرامگاه محمد بن جعفر(ع) انجام می شود.

وی اظهار داشت: این راهپیمایی می تواند باعث ارتباط شیعیان جهان شود لذا باید شعارهای مشترکی داشته باشند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان را ستود و گفت: برای استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی باید به مولفه هایی نظیر لزوم شفافیت مسوولان با مردم توجه کرد.

وی با بیان اینکه مسوولان باید صادقانه مشکلات را با مردم در میان بگذارند، افزود: نمایندگان باید نسبت به شفافیت آرا که به آن رای منفی دادند تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم شفافیت عملکردها و حقوق های نجومی گفت: باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی شود.

وی افزود: صدور حکم اعدام برای مفسدان اقتصادی توسط قوه قضاییه موجب شادی مردم شد و جای قدردانی دارد که باید تداوم یابند.

امام جمعه دزفول یکی از دلایل ناامنی را بیکاری دانست و اظهار داشت: در شرایطی که دشمن در جنگ اقتصادی با ایران است رییس جمهوری باید هرچه سریعتر وزرای اقتصادی را معرفی کند و نمایندگان نیز با دقت به وزاری پیشنهادی رای اعتماد بدهند زیرا این رای ها سرنوشت ساز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در 40 سال گذشته چیزی جز شکست در جهان کسب نکرده است، افزود: ملت ایران 22 بهمن امسال چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاخوانی اظهار داشت: سرانه مطالعه در کشور پایین است که باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی درخصوص پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیر عامل اثرات پیشگیرانه دارد و به جامعه آمادگی چگونگی عمل کردن در مواقع بحرانی را آموزش می دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر