۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۰۳۴۱
جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان در محل سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دکتر سیف مدیرکل پدافند غ ع استان، حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاورین طرح جامع و سایر اعضای قرارگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان در محل سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دکتر سیف مدیرکل پدافند غ ع استان، حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاورین طرح جامع و سایر اعضای قرارگاه برگزار گردید.

در این جلسه دکتر رحمتی نماینده مشاور ضمن تشریح اجزای طرح بیان داشتند : پروژه در پنج فصل جمع آوری شده که یک فاز آن بصورت کاملا تخصصی مربوط به پدافند سایبری ، تجریه و تحلیل ضروریات طرح و ارائه پیشنهادات کاربردی به منظورکاهش آسیب پذیری و افزایش تاب آوری دستگاههای اجرایی می باشد.

سیف مدیرکل پدافند غ ع با بیان اینکه هدف از تشکیل جلسه بررسی، تجزیه و تحلیل و جمع بندی فاز مربوط به پدافند سایبری می باشد افزودند سیاست استانداری لرستان بر این است که طرح جامع پدافند غ ع منتج به استخراج یک سند راهبردی بومی در حوزه های مختلف استان شده  بطوریکه هدف نهایی آن یعنی افزایش تاب آوری دستگاههای اجرایی و افزایش امنیت زیرساخت های مختلف استان بخوبی محقق گردد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر