۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۴۰۱۸۵
اداره کل پدافندغیرعامل استانداری مازندران
نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با فرمانده سپاه کربلا و رئیس کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل استان در محل سپاه کربلا برگزار شد . ‎
به گزارش  خبرنگار پایداری ملی، نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران با فرمانده سپاه کربلا و رئیس کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل استان در محل سپاه کربلا برگزار شد .

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به نقش و اهمیت کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل، آن را موتور محرک سایر کارگروه­های پدافند غیرعامل و اقشار مختلف جامعه محسوب و استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و سازمان­های مردم نهاد و همچنین بیمه کردن جامعه از لحاظ پدافند غیرعامل را مهم دانستند .

نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با فرمانده سپاه کربلا مازندران

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار هشت سال دفاع مقدس در جامعه، مقابله با تهدیدات نوین دشمنان در اجرای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را از ضروریات و الزامات پدافند غیرعامل ذکر کردند .

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل در استان اظهار داشتند: مردم عزیز ما با احساس مسئولیت در حوزه پدافندغیرعامل در صحنه هستند لذا می­طلبد که مسئولین و مدیران بصورت عملی و اجرایی به موضوع پدافند غیرعامل بپردازند .   

رئیس کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی  پدافندغیرعامل استان یکی از وظایف سپاه کربلا، جذب و سازماندهی و آموزش، نیروهای بسیجی بیان و نیروهای مقاومت بسیج را در واقع نوعی سازمان­های مردمی قلمداد و بهره­گیری و مشارکت تخصصی سازمان­های مردم نهاد در حوزه پدافند غیرعامل را مفید دانستند .

در نهایت مقرر شده کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل و کارشناسان کارگروه مزبور با دعوت از افراد صاحب نظر، راه کارهای مشارکت اقشار مختلف جامعه به ویژه سازمان های مردم نهاد را در موضوعات پدافند غیرعامل بررسی، احصاء و برای مصوب به کارگروه اعلام نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر