۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۰۰۹۱
مازندران؛
جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار، روز یکشنبه هفته جاری با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل ، نماینده شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار، روز یکشنبه هفته جاری  با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل ،  نماینده شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان از فرماندار شهرستان فریدونکنار جهت توجه ویژه به مسائل و موضوعات پدافند غیرعامل و تشکیل جلسه شورای اداری تقدیر و تشکر کرد.

ایشان با اشاره به ساختار پدافند غیر عامل در کشور و استان، این ساختار را یکی از کارآمدترین تشکیلاتی در کشور دانست که به صورت تخصصی در تمامی حوزه ها ورود پیدا کرده است.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان بیان داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید نمودند تهدیدهای جامعه امروز صرفاً تهدیدات دهه اول انقلاب  نیست و تهدیدات پیچیده تر شده است، بنابراین وظیفه همه اقشار جامعه شناسایی این تهدیدات و اقدام در راستای مقابله با آن می باشد، ایشان گفت: با توجه به پیچیده شدن تهدیدات، عملکرد ما نیز به همان میزان  باید به روز شود.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار

مدیر کل پدافند غیرعامل بیان داشت: دشمن متوجه شده ملت به نظام و اسلام پایبند هستند  و امنیتی که با تلاش ملت و نظام در این چهل سال بوجود آمده است  مورد توجه مردم می باشد و  نتیجه گرفته اند که از طریق مسائل اجتماعی و اقتصادی ورود نموده و با ایجاد بی اعتمادی ملی و ایجاد خلل در سه رکن مدیریتی؛ حاکمیت، زیرساخت ها و مردم به نظام ضربه بزنند.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار

در ادامه فرماندار شهرستان فریدونکنار ضمن خیر مقدم به مدیرکل پدافند غیرعامل بر توجه هرچه بیشتر مسئولین شهرستان در انجام هرچه بهتر برنامه های هفته پدافند غیرعامل تاکید نمود و بیان داشت: مدیران باید توجه داشته باشند، که هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است، برای تبیین اهداف و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در نتیجه توجه جدی به برگزاری برنامه ها در این هفته ضروری می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر