۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۰۰۹۰
 جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیران دستگاه­های اجرایی این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیران دستگاه­ های اجرایی این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ

منفردی با اشاره به گستردگی حوزه های  ماموریت پدافند غیرعامل، بیان داشت: تنها یک بعد از ابعاد مختلف پدافند غیرعامل اقدامات در حوزه نظامی می باشد، پدافند غیرعامل اهداف و ماموریت های  بسیار گسترده ای در حوزه های متفاوت دارد که باید به همه این حوزه ها توجه ویژه نمود.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان تأکید نمود: باید در حوزه پدافند غیرعامل  بگونه ای اقدام شود، که  اگر اتفاق و یا حادثه ای رخ داد، بواسطه ی بالا بردن سطح تاب آوری در آن حوزه از وقوع بحران جلوگیری شود و چنانچه حادثه منجر به بحران شد، بگونه ای مدیریت کنیم که فعالیت مردم دچار آسیب نشود، همانطور که مقام معظم رهبری همیشه تاکید داشتند، باید تهدیدات وآسیب ها  را بشناسیم و مطابق با آن راهکار ها را مشخص کنیم و اقدام نماییم.

وی افزود با توجه به ضرورتی که که در جامعه دیده می شود، باید تفکر پدافند غیرعامل شکل گیرد تا بتوان با فرهنگ سازی اقدامات عملی مربوط را اجرایی نمود.

دکتر منفردی با تأکید  برنامه ریزی دقیق و توجه ویژه به هفته نکوداشت پدافند غیرعامل امسال(8 الی 14 آبان)، از  فرماندار و تمامی مسئولین شهرستان خواست: هفته پدافند غیرعامل امسال با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود و در راستای منویات مقام معظم رهبری از ظرفیت های مختلف در این هفته  برای نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل، در راستای مصون سازی کشور استفاده شود.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و امام  بزرگوار، بویژه یاد و خاطره شهید کشوری شهید سرافراز شهرستان سیمرغ،  از فرماندار شهرستان جهت توجه ویژه به اقدامات حوزه پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر نمود.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ

در ادامه جلسه مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار و رئیس کمیته پدافند غیرعامل شهرستان سیمرغ با تقدیر و تشکر از مدیرکل پدافند غیرعامل استان بیان داشت: یکی از ضروریات شهرستان در حوزه پدافند غیر عامل تدوین شناسنامه تهدیدات و راهکارها در سطح شهرستان می باشد.

همچنین در ادامه ایشان با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل از روسای دستگاه های شهرستان خواست، توجه ویژه ای به اجرایی نمودن  برنامه ها هفته پدافند غیرعامل  شهرستان  داشته باشند.

لازم به ذکر است قبل از برگزاری شورای اداری، مدیر کل پدافند غیرعامل و فرماندار از پل نیمه کاره شهرک صنعتی روستای سنگتاب شهرستان سیمرغ و محور مواصلاتی در حال تعریض کیاکلا به بهنمیر بازدید کرده بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر