۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۰۰۳۱
برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل استان به ریاست دکتر خادمی استاندار لرستان و با حضور معاونین،مدیرکل پدافندغیرعامل و سایر مدیران استانی.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،دکتر سید موسی خادمی در جلسه پدافندغیرعامل استان، اظهار کردند:این جلسه در راستای مرور برنامه های که قرار است توسط دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در هشتم آبان سال جاری اجرا شود، تشکیل شده است. هچنین وی افزود:این هفته فرصتی است که این موضوع را به مردم معرفی کنیم تا بیستر با آن آسنا شوند.

استاندار لرستان پدافند غیرعامل را برای امنیت ملی و بطور کلی ، مردم ضروری دانستند و بیان کردند این هفته فرصتی را برای دستگاه ها فراهم می کند تا کار های قبلی خود را مرور کنند و بررسی شود در آینده چه برنامه های دارند تا مردم هرچه بیستر با آن آشنا شوند. وی تصریح کرد:دستگاه ها باید بین فعالیت های مربوط به پیشگیری از بحران و برنامه های پدافند غیرعامل تمایز قائل شوند

دکتر خادمی خاطر نشان کرد پدافند غیرعامل بیشتر به شبکه های جایگزین مربوط بوده و با امور پیشگیری از بحران متمایز است ،وی با تاکید بر اینکه تمام پروژه ها باید پیوست پدافندغیرعامل داشته باشند، گفت:این موضوع در کشور اجرایی شده و در استان ها نیز عملیاتی شود.

استاندار لرستان از تهیه طرح جامع پدافندغیرعامل استان خبر داد و افزود: این طرح شیوه  اقدام را به ما خواهد داد تا یکسری مسائل و پروژه ها را در استان تعریف و اجرا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر