۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۰۰۲۵
دکتر صادقی در اولین همایش روسای شورای اسلامی شهر ، شهرداران و مدیران پدافند غیر عامل شهرهای بزرگ کشور:
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آگاه سازی مردم و بهره مندی از توان مردمی را در مدیریت بحران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: بافت فرسوده، شبکه های برق، آب و گاز ، جمعیت معلول و... از جمله شاخص های آسیب پذیری شهر هاست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دکتر صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  در اولین همایش روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و مدیران پدافند غیر عامل شهرهای بزرگ کشور که صبح امروز در سالن همایش شهید طهرانی مقدم سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد مدیریت یک پارچه و واحد برای مدیریت یکپارچه بحران ها را بسیار ضروری دانست و گفت: امیدواریم همانند شهر تهران در دیگر شهر ها نیز مدیریت واحد و یکپارچه  بحران به شهرداران سپرده شود ، چون این یک تجربه موفق در سطح جهان است .

وی ادامه داد: بررسی های تاریخی نشان می دهد، شهر در معرض انواع مخاطرات طبیعی و انسانی ساخت قرار دارد. شهر تهران با ۳۵۴ محله موضوعات مختلفی در آن مطرح است.

صادقی آگاه سازی مردم و بهره مندی از توان مردمی را در مدیریت بحران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: بافت فرسوده، شبکه های برق، آب و گاز ، جمعیت معلول و... از جمله شاخص های آسیب پذیری شهر هاست.

وی ادامه داد: ایستگاه های مترو و خطوط اصلی انتقال آب از مواردی هستند که می‌تواند مورد هدف تهدیدات انسان ساز قرار بگیرند و یا در بلایای طبیعی دچار آسیب و ایجاد بحران در شهر شوند.


صادقی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت بحران شهر تهران اظهار داشت: با وجود  اقدامات بسیار خوبی که در حوزه مدیریت بحران در سطح شهر تهران انجام شده اما تا وضع مطلوب فاصله داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر