۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۹۲۶۲
جلسه قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی کشور در محل سازمان دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی کشور در محل سازمان دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تشکیل شد.

افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در دیدار با دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور که در محل این سازمان برگزار شد، آخرین وضعیت مربوط به کنترل و پایش و مدیریت مربوط به شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان ارائه نمود.

ایشان در این دیدار بر لزوم برنامه‌ریزی جهت ارتفاع سطح ایمنی زیستی و امنیت زیستی تأکید نمود و نقش حوزه دام‌پزشکی را در افزایش امنیت و سلامت غذایی بسیار پررنگ و مهم مطرح کرد.

افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کرد.

ایشان افزود کمیته ممیزی استان به‌طور منظم و مداوم کلیه مراکز پرورش طیور را مورد کنترل و پایش قرار می‌دهد تا شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را مدیریت نماید و نتایج آن در جلسه قرارگاه پدافند زیستی موردبررسی قرار می‌گیرد.

ایشان یادآوری کرد با توجه به شروع فصل سرما و شیوع بیماری‌های مرغ و طیور در این فصل و نیاز به اقدامات کنترلی جهت مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح کشور و خصوصاً در استان‌هایی که دارای مزارع پرورش مرغ و طیور هستند آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور و چگونگی استفاده از ظرفیت قرارگاه پدافند زیستی در استان‌ها برای مقابله با بیماری فوق، حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاونت سلامت امور زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران کل پدافند غیرعامل کشور روز سه‌شنبه 3/7/97 در محل سازمان دامپزشکی کشور تشکیل گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر