۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۹۰۲۶
فیسبوک یک ویژگی جدید برای دوستیابی را در کلمبیا مورد آزمایش قرار می دهد. این ویژگی جدید بر اساس علایق کاربران طراحی شده است.

فیسبوک یک ویژگی جدید برای دوستیابی را در کلمبیا مورد آزمایش قرار می دهد. این ویژگی جدید بر اساس علایق کاربران طراحی شده است.

 این شرکت برنامه مذکور را از مدتی پیش آزمون کرده و اکنون قصد دارد در برنامه دوستیابی روی جزئیات تمرکز کند. تمرکز بر جزئیات مساویست با برقراری ارتباطات معنی دار .

این ویژگی عمدتا روی یک صفحه اصلی الگوریتمی و مبتنی بر پیشنهادی عاشقانه بر اساس هرچیزی که کاربر تصمیم می گیرد به اشتراک بگذارد، شکل می گیرد. برای مثال الگوریتم مبتنی بر محل کار، تحصیلات، مذهب، قد و مواردی مشابه.

در ضمن این برنامه یک بخش انتخابی برای پاسخ دهی به سوالات شخصی دارد. کاربران می توانند انتخاب کنند که سوابق خود را با فاصله و سایر معیارها فیلتر کنند و دوستان و غریبه ها را چگونه ببینند.

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ این ویژگی را در ماه مه معرفی کرد و از آن زمان، فیس بوک روی توسعه جزئیات متمرکز شده است. فیس بوک با 2.2 میلیارد کاربر در سایت اصلی خود محلی مناسب برای ایجاد یک چالش آشنایی و دوستیابی است.

این برنامه تلاش می کند با اتصال افراد از طریق رویدادهای مشترک و تشویق ارتباطاتی که بیشتر زودگذر هستند، تعداد آشنایی های افراد را افزایش دهد.

ناتان شارپ، مدیر بخش ارتباطات فیسبوک  در این خصوص گفت:"ما می خواستیم محصولی را ایجاد کنیم که مردم به یکدیگر نزدیک تر کند. ما قصد داشتیم سیستم که پر تحرک ایجاد کنیم که فراتر از محیط مجازی باشد."

فیسبوک وعده داده که این برنامه دوستیابی از امنیت کافی برخوردار است و افراد نباید نگران عکس و فیلم های خود باشند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر