۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۰۲
جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان جهت اجرای مانور شیمیایی در شهرستان بندرماهشهر برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه مهندس سعید فیوضی مدیر کل پدافند غیرعامل استان در خصوص رویکرد تهدیدات دشمن در ارتباط با آسیب رسانی به زیرساخت های حیاتی مراکز صنعتی با بهره گیری از فشار اقتصادی و تبلیغاتی مطالبی مطرح نمود، وی در ادامه خاطر نشان کرد، هوشیاری و آمادگی در مراکز حساس همچون مراکز صنعتی و حیاتی از الزامات و خط مشی پدافند غیر عامل می باشد که این آمادگی همواره ما را برای مقابله با تهدیدات احتمالی و نوین دشمن و آسیب های ناشی از خطاهای انسانی در محیط کار مصون می سازد.

مراکز حیاتی و صنعتی استان می تواند نقطه ی سیبل دشمن قرار بگیرد

فیوضی همچنین بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای هر چه بهتر مانور تاکید و اذعان داشت که در هفته پدافند شهرستان ماهشهر برنامه های شاخص و خوبی را برگزار نمایند.

سپس در ادامه سردار روحانی نیز مطالبی پیرامون اهمیت این رزمایش و لزوم هماهنگی فی مابین دستگاه های اجرای تاکید و اظهار داشت، که با برگزاری این قبیل رزمایش ها ضمن حفظ آمادگی و مقابله با تهدیدات شیمیایی، نقاط ضعف و قوت مورد ارزیابی قرار گیرد.


مراکز حیاتی و صنعتی استان می تواند نقطه ی سیبل دشمن قرار بگیرد


در ادامه جلسه  مهندس شهیدی نیا مدیر عامل محترم سازمان منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر ضمن ارائه آمادگی بر اجرای این رزمایش تا قبل از آبان سال جاری، از همکاری سایر دستگاههای اجرایی شهرستان در عملیاتی کردن این رزمایش را خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر