۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۸۴۵۸
روز سه شنبه هفته جاری نشست مشترکی با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیر کل صدا و سیمای استان و روسای گروه­های اداره کل پدافند غیرعامل بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از توانمندی و ظرفیت­های رسانه­ای برای فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل در محل دفتر کار مدیرکل صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز سه شنبه هفته جاری نشست مشترکی با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیر کل صدا و سیمای استان و روسای گروه­های اداره کل پدافند غیرعامل بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از توانمندی و ظرفیت­های رسانه­ای برای فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل در محل دفتر کار مدیرکل  صدا و سیما برگزار شد.

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل با تقدیر و تشکر از توجه ویژه رسانه ملی به حوزه پدافندغیرعامل، بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود، خصوصاً در بحث فرهنگ سازی و آموزش و همچنین توجه به نقش بی بدیل رسانه ملی تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل شد. ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، به مقوله مصون سازی از طریق فرهنگ سازی اشاره نمود و بیان داشت نقش صدا و سیما در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه با استفاده از قابلیت رسانه ای کم نظیر و بی بدیل می باشد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل با اشاره به تهدیدات جامعه امروز که بیشتر از تهدید سخت به تهدید نرم جامعه را در معرض خطر قرار داده، بر توجه به ادبیات مشترک و واحد پدافندغیرعامل تأکید نمودند.

در ادامه مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه، ‌بر اهتمام و روشنگری تمامی مدیران دستگاه­های اجرایی با توجه به گستره وسیع و عمیق پدافند غیرعامل تأکید کردند و از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز مازندران در پوشش اقدامات و برنامه های پدافندغیرعامل خبر دادند. مدیر کل صدا و سیما  فعالیت صدا و سیما را جدای از حوزه پدافند غیرعامل ندانست و خاطرنشان کرد بسیاری از اقدامات رسانه ملی، بسترساز فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل می باشد.

برگزاری نشست مشترک مدیر کل پدافندغیرعامل و مدیر کل صدا و سیما استان مازندران

عضو شورای پدافند غیرعامل استان، مطالبه گری نیازهای لازم در توسعه و گسترش دانش پدافند غیرعامل را به عنوان یک اصل مهم و مترقی توسط دستگاه­های مسئول و لزوم تولید برنامه های شاخص با موضوع پدافند غیرعامل در رسانه را ضروری دانست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر