۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۳۷۹۷۶
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل و گستردگی و اهمیت فضای مجازی در بین مردم این ضرورت دیده شد که با طراحی نرم افزار کاربردی در این سازمان، گام دیگری به منظور تسهیل در انجام رویه ها و همچنین خدمت به ارباب رجوع برداشته شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،، کمال رضایی گفت: این نرم افزار کاربردی، امکان نصب در بستر کلیه گوشی های تلفن همراه و تبلت های اندرویدی را دارد.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به افزایش درخواست های مرتبط با خدمات ثبت شرکت در سازمان و به منظور کاهش زمان تمام شده جهت ثبت شرکت، این نرم افزار کاربردی طراحی و پیاده سازی شده است.
رضایی با اشاره به امکان انجام عملیات آنلاین ثبت شرکت از طریق این نرم افزار گفت: فرآیند تعیین نام شامل پرداخت هزینه تعیین نام به صورت آنلاین، نمایش لیست قوانین ثبت شرکت، ارسال نام های درخواستی به همراه مشخصات وکیل حقوقی شرکت، تعیین نوع شرکت ، اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با ثبت شرکت ، راهنمای کامل ثبت شرکت برخی از قابلیت های این نرم افزار موبایلی است.
وی خاطرنشان کرد: دسترسی به پروفایل اطلاعات شرکت شامل لیست مشخصات سهام داران ، میزان سهام ، سمت وحق امضاء افراد و امکان ثبت اطلاعات مرتبط با موضوع فعالیت شرکت، روزنامه ، مکان وشعبه شرکت ، فیش و هزینه های واریزی، میزان سرمایه و ثبت جلسات هیئت مدیره به همراه مشخصات حاضرین وسمت درجلسه و نهایتا دریافت اطلاعات ثبت شده شرکت و ارسال درخواست ثبت از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی است.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل و گستردگی و اهمیت فضای مجازی در بین مردم این ضرورت دیده شد که با طراحی نرم افزار کاربردی در این سازمان، گام دیگری به منظور تسهیل در انجام رویه ها و همچنین خدمت به ارباب رجوع برداشته شود.
گفتنی است سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان نخستین منطقه آزاد در کشور از ۵ سال گذشته فرآیند ثبت شرکت های خود را بصورت آنلاین ایجاد کرده است .
این نرم افزار هم اکنون از طریق فروشگاه اندرویدی بازار و گوگل پلی با نام "سامانه ثبت شرکتهای منطقه آزاد اروند” قابل دریافت است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر