۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۷۷۸
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اجرای طرح‌های فرهنگی را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان ذکر کرد و در تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این ایام اظهار کرد: آموزش‌های متنوع قرآن کریم، احکام و عقاید، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پدافند غیرعامل از موضوعات طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم افتتاحیه این طرح، فرصت جوانی را سرمایه الهی دانست که خداوند در وجود بندگان خود به ودیعه نهاده است.

وی تاکید کرد: در دوران نوجوانی و جوانی ظرفیت انسان برای دریافت آموزه‌های وحیانی و عمل به آنها بیشتر از سایر دوران زندگی مهیا است و نهادهای و سازمان‌های مختلف باید با اجرای برنامه‌های متنوع و کارآمد از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح‌های فرهنگی را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان ذکر کرد و در تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این ایام اظهار کرد: آموزش‌های متنوع قرآن کریم، احکام و عقاید، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پدافند غیرعامل از موضوعات طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

وی گفت: برگزاری گفتمان دینی، جشنواره مسابقات و مقالات، وبلاگ نویسی، اردو و سرگرمی، استخر و... از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت است.

طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشکیل 130 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت. این طرح با محوریت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اجرا شده که یکی از ویژگی‌های آن مشارکت فعال هیئت‌های مذهبی و مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است.

حدود 4 هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان در این طرح شرکت دارند و 70 مبلغ و مبلغه دینی برای غنی سازی اوقات فراغت این افراد مشارکت دارند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر