۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۷۷۲۰
انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان از برگزاری دوره کوتاه مدت عمومی- تخصصی پدافند غیرعامل شهری ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری شهرکرد خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،اين دوره آموزشي با عنایت به بند هفتم سياستهاي كلي نظام در حوزه پدافند غير عامل ابلاغي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر آموزش و فرهنگ سازي پدافند غير عامل با همکاری و هماهنگی امورشهری سازمان پدافند غیرعامل کشور و شهرداری شهرکرد توسط انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی مدیران و کارشناسان این شهرداری در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر در مقابل هرگونه تهدیدات برگزار گردید.

برگزاری دوره کوتاه مدت عمومی- تخصصی پدافند غیرعامل شهری

در این دوره‌ آموزشي که  با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری شهرکرد در سه روزبمدت20 ساعت(22/5/97  الی 24/5/97 ) برگزارگردید  به مباحثی در زمینه " اصول و مبانی، تهدید شناسی، سازه های امن و مبحث 21، پدافند سایبری، پدافند فرهنگی ، مبانی پدافند غیرعامل شهری، پدافند غيرعامل در شهرسازي ، پدافند غير عامل در زيرساختهاي شهري و پدافند غير عامل در مديريت شهري" پرداخته شد.
برگزاری دوره کوتاه مدت عمومی- تخصصی پدافند غیرعامل شهری
گفتنی است با عنایت به سطح بالای علمی اساتید و دوره برگزار شده و همچنین استقبال مدیران و کارشناسان شهرداری، در پایان دوره جهت ارزشیابی آزمون برگزار و به نفراتی که حد نصاب لازم را کسب نمایند گواهینامه تخصصی ارائه می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر