۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۷۱۶۷
کارگاه اموزشی مقابله با تهدیدات بیوترورسیم با مدیرکل پست استان گیلان،معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، دکتر فروزان مدرس و کارشناس حوزه تخصصی بیوتروریسم از دانشگاه امام محمد باقر (ع) و جمعی از مدیران ، معاونین فنی، پشتیبانی و کارشناسان حوزه پست استان گیلان برگزار شد.

کارگاه اموزشی مقابله با تهدیدات بیوترورسیم با حضور ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان گیلان،امین بابایی معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، دکتر فروزان مدرس و کارشناس حوزه تخصصی بیوتروریسم از دانشگاه امام محمد باقر (ع) و جمعی از مدیران ، معاونین فنی، پشتیبانی و کارشناسان حوزه پست استان گیلان برگزار شد.

 برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در اداره کل پست استان گیلان

معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان پدافند غیرعامل را یکی از پر اهمیت ترین مباحث ویژه کشور عنوان کرد و گفت: در حیات پایداری ملی کشور و توسعه پایدار عوامل بازدارندگی، آسیب شناسی، چالش شناسی و همه زوایای کشور به طبع آن ترسیم یک راه مشخص و تدوین برنامه ریزی تواَم با نگرش علمی و آینده پژوهی مشخص شده است.

 بابایی با اشاره به نگاه مسئله یابی در رویدادها و چالش ها بیان کرد: در سطوح پدافند غیرعامل محتوا دسته بندی شده و ساختار اداری کشور همه دستگاه های اجرایی را به رعایت پدافند غیرعامل سوق می دهد.

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در اداره کل پست استان گیلان

 معاون اداره کل پدافند غیرعامل اظهار کرد: کشورهایی که از لحاظ بافت سیاسی، بین المللی، فرهنگی دچار تهدید نیستند؛ برای احقاق حقوق شهروندان خود مسئله پدافند غیرعامل را رعایت می کنند.

 بابایی با اشاره به نگاه بیوتروریسم اذعان داشت: در گذشته تهدیدات بصورت جنگ سرد مشاهده می شد اما امروزه دیگر نوع تهدیدات تغییر کرده است.

بابایی تصریح کرد: از منظر دیگر تهدیدات احتمالی،آزار دهی، ضربه زدن و خسارت ایجاد کردن در بین مردم همان بیوتروریسم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر