۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۳۷۱۶۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان
اکرمی با اشاره به حوزه پدافند غیرعامل نیز گفت: پدافند غیرعامل تا حدودی برای مردم ناملموس بوده که در اولین قدم تبیین ضرورت پدافند غیرعامل در مواقع ضروری برای اقشار مختلف جامعه الزامی است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، بهروز اکرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان، با بیان اینکه جایگاه دفتر سیاسی در مجموعه استانداری بسیار ممتاز و حساس است، عنوان کرد: جایگاه دفتر سیاسی در مجموعه استانداری هم در بعد رسیدگی به مسائل مربوط به تقسیمات کشوری و هم  تحلیل در مورد مسائل مختلف جامعه بسیار ممتاز و حساس است.

 

وی اضافه کرد: دفتر سیاسی در بعد سیاسی جایگاه بسیار حساسی دارد و مجری برگزاری انتخابات است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تبیین سیاست های عمومی دولت برای مردم از وظایف حوزه سیاسی است و مدیرکل جدید دفتر سیاسی از نخبگان سیاسی استان است و احاطه کامل به مسائل استان دارد.

 

وی با اشاره به حوزه پدافند غیرعامل نیز گفت: پدافند غیرعامل تا حدودی برای مردم ناملموس بوده که در اولین قدم تبیین ضرورت پدافند غیرعامل در مواقع ضروری برای اقشار مختلف جامعه الزامی است.

 

اکرمی اضافه کرد: گستره عملکردی پدافند غیرعامل  بسیار وسیع بوده که با توجه به انتخاب مدیرکل جدید این مجموعه که از مدیران دلسوز و با تجربه است امیدواریم شاهد ارتقا روز افزون در این عرصه باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نقد منصفانه موجب پیشرفت در کارها و اداره کشور می شود و ما نیز به عنوان مدیران و مسئولان پست های سیاسی باید نقدها را با ملایمت و خوشرویی بپذیریم.

 

در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم فرهادی نیا مدیرکل سابق سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و رضا پوربابایی سرپرست سابق اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان قدردانی و احمد نفیسی به عنوان مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان و محسن زینلی تختی به عنوان مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان معرفی شدند.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر