۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۳۶۸۸۶
مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت:
مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت گفت: در آینده بسیار نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در منطقه شیرینو پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شرکت ملی گاز، سیدباقر مرتضوی  در نشست هم‌اندیشی HSE در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: اکنون متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین و فرآورش بخش عظیمی از انرژی کشور، نقش بسیار مهمی در اقتصاد و خدمات‌رسانی به مردم ایفا می‌کنند.
 
وی افزود: نگاه HSE وزارت نفت به تاسیسات، به‌ویژه پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، نگاهی بسیار عمیق و دقیق است.
 

مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت اظهار کرد: به‌زودی طرحی را ابلاغ خواهیم کرد که در شرایط اضطراری چه اقدام‌هایی باید انجام دهیم. اکنون در وزارت نفت شرایط بحران نداریم و شرایط اضطراری را به سه قسمت یک، دو و سه اولویت‌بندی کرده‌ایم، همچنین به‌زودی در مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش‌های شرایط اضطراری را کلید خواهیم زد و تمرینات مهم را به سمت همگرایی سوق خواهیم داد.

مرتضوی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو افزود: به‌زودی مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو ایجاد خواهد شد و همه نگاه‌ها و همه سیگنال‌ها به این سمت خواهد رفت.

وی به ابلاغ بیش از 114 برنامه با امضای وزیر نفت برای منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: 114 برنامه را با امضای وزیر نفت برای منطقه پارس جنوبی در حوزه HSE به گونه‌ای ابلاغ کرده‌ایم که همه نگرانی‌ها و چالش‌ها در این برنامه دیده شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر