۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۶۵۰۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز ناامید کردن مردم برنامه‌ای است که دنبال می‌شود، باید برای مقابله با این امر با برنامه‌ریزی و عقلانیت در کنار همدیگر بوده و اقدامات موثری انجام دهیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه چاره‌ای جز موفقیت وجود ندارد، گفت: تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی توجه به تولید است.

«علی ربیعی» در همایش روز ملی صنعت، معدن و تجارت در تبریز با بیان این‌که در شرایط تحریم تولید برخی کالاها آسیب دیده و برخی رشد و توسعه می‌یابند، اظهار کرد: شاید دوران سختی را سپری می‌کنیم اما اعتقاد داریم که روزی می‌توانیم در بازارهای جهانی حضور یافته و محصولات خود را ارائه دهیم. 

وی ادامه داد: ترامپ به مثابه فرصت بزرگی برای ایران است؛ ما باید سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم تا جامعه تولید محور شکل گیرد.

ربیعی با بیان اینکه در جامعه کارگر ارزش و کرامت خاص خود را دارد، افزود: خوشبختانه دولت برای افزایش تاب آوری و برای مقابله با تحریم‌ها اقداماتی را انجام داده است. 

وی خاطرنشان کرد: بنده مخالف واژه بحران هستم چراکه بحران زمانی است که نسبت ظرفیت‌های عمومی جامعه از مشکلات کوچکتر باشد، در حالی که چنین نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بنده هنوز هم به برجام افتخار می‌کنم، گفت: بنده با هر فردی که ملاقات داشتم، ادعا می‌کردند که ما با یک بی‌عدالتی جهانی مواجه هستیم که آن را به درستی مدارا می‌کنیم؛ بنابراین ما با افکار درست و بهبود فضای کسب و کار می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم. 

ربیعی گفت: امروز ناامید کردن مردم برنامه‌ای است که دنبال می‌شود، باید برای مقابله با این امر با برنامه‌ریزی و عقلانیت در کنار همدیگر بوده و اقدامات موثری انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر