۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۶۴۰۹
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت:
خضردوست عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در این استان ظرفیت شبکه دیتای داخلی حدود Gbps 40 ایجاد شده که بالای 30 تا 50 درصد این ظرفیت خالی و بلا استفاده است با این حال برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات قول می دهیم تا پایان سال 98 ظرفیت شبکه دیتا را تا Gbps 80 افزایش دهیم، به رغم تحریم های دشمن، با رعایت پدافند غیرعامل در حوزه ICT، هیچ مشکلی در نقطه ای از کشور نخواهیم داشت.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات زیر ساخت با حضور  عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران بخشICT   و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

 علی مرتضوی مدیرکل پیشین ارتباطات و زیر ساخت خراسان شمالی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران بخش ICT ، گزارشی در خصوص وضعیت زیر ساخت استان ارایه کرد.

وی انتصاب دست پاک را به سمت مدیر کل جدید ارتباطات زیر ساخت تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم با همکاری همه مدیران حوزه استانی وزارت ICT بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

در ادامه  خضردوست عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح  کرد: در این استان ظرفیت شبکه دیتای داخلی حدود Gbps 40 ایجاد شده که بالای 30 تا 50 درصد این ظرفیت خالی و بلا استفاده است با این حال برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات قول می دهیم تا پایان سال 98 ظرفیت شبکه دیتا را تا Gbps 80 افزایش دهیم، به رغم تحریم های دشمن، با رعایت پدافند غیرعامل در حوزه  ICT، هیچ مشکلی در نقطه ای از کشور نخواهیم داشت.

در پایان مراسم با اهدای لوح از زحمات مرتضوی تقدیر شد .

 


sde


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر