۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۶۲۹۴
«کنفرانس ملی فرصت ها و چالش های هوشمندسازی» با هدف بررسی فرصت ها و چالش های جهانی هوشمندسازی و راهکارهای توسعه امن آن با محصولات و راهکارهای بومی، با شعار «هوشمندسازی امن با محصولات بومی»، به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و حمایت برخی از دانشگاه ها و دستگاه ها، 24 و 25 تیرماه سال جاری در مرکز همایش ­های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، در این کنفرانس که در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و پیرو مصوبه شماره 1126446 مورخ 95/12/28 شورای عالی اداری ابلاغی ریاست محترم جمهور و مصوبه مورخه 96/7/12 هیات دولت مبنی بر تحقق و استقرار دولت الکترونیک تا پایان دولت دوازدهم و ابلاغیه­ های سازمان پدافند غیرعامل کشور مبنی بر توسعه پدافند سایبری و استفاده از محصولات بومی در زیرساخت های سایبری برگزار می شود اساتید و پژوهشگران دانشگاهی در کنار مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در خصوص راهکارهای نوین و جهانی هوشمندسازی و تهدیدات و فرصت های آن بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

بر اساس این گزارش محورهای اصلی این کنفرانس عبارتند از: چالش های توسعه فناوری های نوین هوشمندسازی، شهر هوشمند، دولت هوشمند، سلامت هوشمند و پدافند سایبری در سامانه های هوشمند. قابل ذکر است در هر گروه چندین زیرمحور تخصصی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

با توجه به اهمیت آشنایی با محصولات و راهکارهای بومی هوشمندسازی، همزمان با کنفرانس نمایشگاهی شرکت های برتر تولیدکننده محصولات و خدمات هوشمندسازی برگزار خواهد شد تا شرکت کنندگان از نزدیک با این محصولات آشنا شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به سایت کنفرانس به آدرس www.smartconfs.ir مراجعه یا با شماره 88146121 تماس حاصل فرمایند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر