۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۶۲۳۶
چهارمحال و بختیاری؛
همایش یک روزه پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات زیستی استان در دانشگاه شهرکرد با حضور سردار مهدی پور معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور و جانشین قرارگاه زیستی کشور و هیئت همراه و مسئولین استانی و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همایش یک روزه پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات زیستی استان در دانشگاه شهرکرد با حضور سردار مهدی پور معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور و جانشین قرارگاه زیستی کشور و هیئت همراه و مسئولین استانی و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در بخش اول همایش به سیاست های کلی پدافند غیرعامل در حوزه زیستی پرداخته شد و بخش دوم به صورت کارگاه تخصصی با حضور مدیران حوزه سلامت و بهداشت و جهاد کشاورزی قرارگاه زیستی کشور به مسائل و مشکلات حوزه زیستی استان پرداخته و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در بخش جانبی، نمایشگاهی با 8 غرفه در حوزه های تخصصی زیستی و با تجهیزات استانی به منظور آشنایی با این حوزه برپا گردید.

همایش، کارگاه و نمایشگاه پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات زیستی استان

در این همایش سردار مهدی پور گفت با برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان چهارمحال و بختیاری و همچنین بررسی های صورت گرفته، به زودی یک آزمایشگاه مرجع به منظور شناسایی و مقابله با تهدیدات زیستی در این استان احداث می شود.

سردار مهدی پور یادآور شد: تهدیدات زیستی محدودیت زمانی ندارد و مبارزه با این تهدیدات در حدی است که اگر خوب عمل کنیم می توان کشور را به لحاظ اقتصادی و سیاسی مصون سازی کرد.

سردار اکبری جانشین قرارگاه پدافند زیستی استان در این همایش گفت: برای مقابله با تهدیدات زیستی باید پیش بینی و پیشگیری کنیم، تا بتوانیم از همه تهدیدات احتمالی برآورد درستی داشته باشیم و با تأکید بر لزوم در اختیار گرفتن آخرین معلومات علمی روز، تهدیدات زیستی را واقعی دانست و اظهار کرد: با توجه به بسترهای مختلف تهدیدات زیستی در زمینه هایی چون تهدیدات آب آشامیدنی، غذاف دارو، نباتات، و ...، باید آمادگی های لازم را جهت مقابله با این تهدیدات ایجاد کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر