۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۵۸۹۸
در صورتی که همراهی نشود مجبور به جیره بندی هستیم اما چنین چیزی پیش بینی نمی‌شود چون حتما مردم تهران صرفه جویی می‌کنند و تابستان را بدون مشکل طی می‌کنیم.

رضا اردکانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا امکان جیره بندی وجود دارد؟ گفت: در صورتی که همراهی نشود مجبور به جیره بندی هستیم اما چنین چیزی پیش بینی نمی‌شود چون حتما مردم تهران صرفه جویی می‌کنند و تابستان را بدون مشکل طی می‌کنیم.

وزیر نیرو بار دیگر شایعات مطرح شده مبنی بر فروش آب شیرین به کشورهای همسایه را رد کرد و گفت: فضای جامعه به گونه‌ای است که برخی ممکن است در معرض اخبار جعلی قرار بگیرند که حاکی از اختلال در خدمت رسانی است و مردم نباید به هیچ وجه توجه کنند؛ دراین شرایط، آگاهی و هوشیاری مردم بسیار تعیین کننده است.

وی ادامه داد: به رغم تکذیب‌های وزارت نیرو، کماکان در فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود که دولت ایران در صدد صدور و فروش آب شیرین به خارج از مرزهای خودش است؛ آنها سعی کرده‌اند به مردم القا کنند لوله‌های بزرگی که از مناطق مختلف برای سرعت دادن به طرح غدیر فراهم کرده‌ایم، همان لوله‌هایی است که قرار است آب شیرین از طریق آن‌ها صادر شود.

اردکانیان گفت: مردم اطمینان داشته باشند که دولت امسال سرعت خدمات رسانی خود را بیشتر کرده است. در این ارتباط، دولت در هفته جاری یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی اضطراری تصویب کرد و به این ترتیب هزار و ۱۹۵ پروژه آبرسانی در ۲۸۰ شهر کشور آغاز شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر