۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۵۸۰۵
اولین جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل در سال 1397با مدیر کل پدافند غیرعامل استان ، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضاء در محل استانداری فارس برگزار شد.
محمد هوشمندی
اولین جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل در سال 1397با حضور رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ، بتول معلم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضاء در محل استانداری فارس برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل در سال 1397با حضورجناب آقای رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ، سرکار خانم بتول معلم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضاء در محل استانداری فارس برگزار شد.

 معلم  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته و تشکر از مدعوین حاضرجلسه و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر بر لزوم هم افزایی بیشتر سازمان های مردم نهاد ، با موضوع پدافند غیر عامل از طریق آموزش و توا نمند سازی و حمایت از آنها به عنوان بازوی اجرایی در کنار دستگاه های دولتی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل تاكيد كردند.


معلم سپس ضمن تشریح اهداف و برنامه های کارگروه فوق  بیان پاره ای از تهدیدات متصوردرابعاد گوناگون حوزه اجتماعی،  از دستگاه های عضو کارگروه خواست تا پیشنهادات ، طرح و برنامه ها  ، موانع و مشکلات حوزه کاری خود را در این راستا احصاء و به منظور بحث ، بررسی  تبادل نظر ، برنامه ریزی و ارائه مناسب ترین راهکارهای اجرایی با محوریت پدافند غیرعامل به دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استان منعكس نمایند .


وی در ادامه به ارائه برخی اهداف و برنامه های آتی این کارگروه در سال 1397 با محوریت پدافند غیرعامل در استان  پرداخت. و برانجام به موقع و پیگیری مصوبات جلسات تاُکید نمودند.


اولین جلسه کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیر عامل در سال 1397با حضورجناب آقای رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ، سرکار خانم بتول معلم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضاء در محل استانداری فارس برگزار شد.


 مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس نیز ضمن قدردانی ، در خصوص اهميت وجايگاه پدافند غيرعامل در استان ، اثر بخشی آن بر سایر بخشها و همچنين برگزاري منظم جلسات كارگروه تأكيد کرد .ايشان در ادامه با بیان مطالب کلی ،در حوزه مبانی ، اصول و الزامات پدافند غیرعامل و توجه ویژه به سند چشم انداز ، رسالت ، ماموریت ها  و شناخت انواع تهدیدات در پدافند غیر عامل به خصوص در حوزه اجتماعی پرداخت .

 وی در ادامه ضمن اشاره به مستندات قانونی پدافند غیرعامل ، نسبت به جایگاه قانونی آن در کشور ، اجرای مفاد قانونی پدافند غیرعامل را از ضروریات تحقق پدافند غیر عامل خواند و توجه جدی به این اصول در استان را خواستار شد .

درپایان اعضاء کارگروه به بیان پاره ای از برنامه ها ، دیدگاه ها و نظریات خویش پرداختند که منتج به اتخاذ تصمیماتی در این کارگروه  گرديد.  ازآن جمله مقرر گردید  بانک اطلاعاتی در خصوص سازمانهای مردم نهاد که در زمینه پدافند غیر عامل فعالیت می کنند ایجاد گردد و برای هر یک از آنها با توجه به موضوع فعالیتشان ماموریت و اهداف مورد نظر تعریف گردد تا با ایجاد آمادگی و بالقوه نمودن آنها ،  تسهیل مدیریت در مواقع بحران تحقق یابد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر