۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۵۶۶۶
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که اخیرا با راه اندازی یک سایت به زبان فارسی خود را مضحکه جهانیان کرده با انتشار پیامی از آرزوی خود برای سفر به تهران سخن گفت.
به گزارش پایداری ملی، «بنیامین نتانیاهو» با انتشار پیامی در توئیتر، آرزوی محالی را برای خود کرده و عنوان داشته که در صورت تغییر حکومت در ایران به تهران سفر کرده و با مردم شجاع ایران دیدار می کند.
نتانیاهو که به دشمنی با مردم ایران شهره است اخیرا با هدف ایجاد اختلاف میان مردم و مقامات ایرانی تلاش هایی را آغاز کرده است که از جمله آنها می توان به اقدام مضحک وی برای حل مشکل کم آبی اشاره کرد.

نکته قابل تامل در خصوص اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن است که نتانیاهو به طور مرتب از دوستی با مردم ایران سخن می گوید و حال آنکه به این موضوع اشاره نمی کند که مجموع اقدامات وی و سایر صهیونیست ها در سال های گذشته چه وضعیتی را برای مردم ایران رقم زده بود.

نمی توان نقش رژیم صهیونیستی را در تصویب قطعنامه های ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل و اعمال تحریم های بین المللی علیه تهران نادیده گرفت و یا حتی آن را کم رنگ کرد از همین رو آنطور که اقدامات نتانیاهو نشان می دهد حربه جدید وی علیه ایران این بار بر ایجاد تفرقه میان ملت و حکومت متمرکز شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر