۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۵۵۲۱
سرپرست فرمانداری رودسر :
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به وجود تهدیدات علیه نظام مقدس اسلامی، گفت: داشتن رویکرد پیشگیرانه و بازداندگی در حوزه پدافند غیرعامل مهم و الزامی است.

به گزارش پایداری ملی، علی وارسته ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد اظهار کرد: وجود آمادگی همه جانبه و  بازدارندگی لازم در عرصه های مختلف با نگاه مصون بخشی جامعه لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل مختص به یک مقطع خاص نیست بلکه باید در همه مقاطع مورد توجه قرار گیرد، افزود : باید پیش بینی های لازم را در برابر حوادث غیر مترقبه در صورت کار قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه وجود نواقص و مشکلات را تنها به نبود اعتبارات مربوط کرد، گفت: هرگونه نگاه فردی و جزیره ای به موضوع پدافند غیرعامل نتیجه مثبتی در پی ندارد بلکه نیازمند نگاه و خرد جمعی هستیم.

وی به وجود تهدیدات مختلف علیه کشور به ویژه در حوزه بلایای طبیعی اشاره و خاطرنشان کرد: باید در این زمینه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی ها و نگاه جمعی و دستگاهی در راستای حل مشکلات گام برداریم.

وارسته در ادامه بر ضرورت تشکیل کارگروه های مختلف در این زمینه تأکید کرد و گفت: مراکز دانشگاهی شهرستان رودسر باید در این حوزه دارای برنامه مدون و پویا باشند.

وی با اشاره به معضل تولید و دپوی زباله آن را یکی از مهمترین تهدیدات در شرایط کنونی عنوان و اظهار کرد: باید برای حل این معضل مدیریت صحیح داشته و برنامه محور عمل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر