۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۵۵۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی:
محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل پدافند غیرعامل استان گفت: خوشبختانه با توجه به تدوین سند راهبردی، امروز در حوزه‌ی پدافند غیرعامل استان چشم انداز، مسیر و جاده کاملاً مشخص است. وی همچنین افزود: البته این مسیر بسیار پر پیچ و خم است و سختی و صعوبت دارد لذا نیازمند به مجاهدت و پشتکار است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل پدافند غیرعامل ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های برنامه‌محور این حوزه گفت: خوشبختانه با توجه به تدوین سند راهبردی، امروز در حوزه‌ی پدافند غیرعامل استان چشم انداز، مسیر و جاده کاملاً مشخص است. وی همچنین افزود: البته این مسیر بسیار پر پیچ و خم است و سختی و صعوبت دارد لذا نیازمند به مجاهدت و پشتکار است.

کار در حوزه پدافند غیرعامل نیاز به مجاهدت و پشتکار دارد

جانشین ریاست شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه کار در حوزه‌ی پدافند غیرعامل کاملاً دانش‌بنیان است افزود: در حوزه‌ی پدافند غیرعامل به دلیل سرعت گسترده تحولات بایستی مستمراً دانش موجود به‌روزرسانی شود و پیش‌بینی و آینده‌نگری‌های لازم انجام شود تا در روز حادثه غافلگیر نشویم. وی همچنین ضمن تایید اقدامات صورت گرفته بر اجرای سند راهبردی و برنامه‌های عملیاتی مصوب قبلی در سال 97 تاکید نمود.

در ابتدای این جلسه سید ابوالفضل احمدی مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز به تشریح عملکرد سال 96 حوزه‌ی پدافند غیرعامل در سطح دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها پرداخت و افزود: با پیگیری و تلاش مستمر همکاران و همراهی مدیران محترم دستگاه‌ها و فرمانداران محترم، بیش از 87% اهداف عملیاتی سال 96 استان در این حوزه محقق شده‌است و 28 فرمانداری به علاوه 56 دستگاه اجرایی استان به چرخه نظام برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد پدافند غیرعامل ورود پیدا کرده‌اند و کارنامه عملکرد سالانه برای تمامی دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها تنظیم شده‌است.

مدیرکل پدافند غیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه پدافند غیرعامل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بیش از 1378 دارایی و مرکز ثقل استان شناسایی شده و دستگاه‌های اجرایی استان در حال رایزنی برای بهره‌برداری از آخرین فرصت باقیمانده‌ی استفاده از بند (ز) تبصره 12 قانون بودجه سال 96 می‌باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر