۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۸۵
کارگاه آموزشی-توجیهی پدافند زیستی در مرکز جهاد دانشگاهی مشهد با حضور معاون سلامت سازمان و جانشنین قرارگاه پدافند زیستی کشور، دکتر احمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، نمایندگان کارگروه‌های تخصصی هشت‌گانه و نمایندگان دستگاه‌های عضو قرارگاه پدافند زیستی استان برگزار گردید.
به گزارش واحد اخبار و اطلاع‌رسانی اداره‌کل پدافند غیرعامل استان، در روز پنجشنبه مورخ 10 خرداد ماه، کارگاه آموزشی-توجیهی پدافند زیستی در مرکز جهاد دانشگاهی مشهد با حضور معاون سلامت سازمان و جانشنین قرارگاه پدافند زیستی کشور، دکتر احمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، نمایندگان کارگروه‌های تخصصی هشت‌گانه و نمایندگان دستگاه‌های عضو قرارگاه پدافند زیستی استان برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی-توجیهی پدافند زیستی با حضور سردار مهدی‌پور معاون سلامت سازمان و جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور
در این کارگاه به منظور توجیه و هماهنگی دستگاه‌ها در راستای اجرای رزمایش، مباحث تهدیدات زیستی و نحوه پیشگیری، کنترل و مدیریت آن از طریق قرارگاه و طرح رزمایش و اهداف آن ارائه شد.
برگزاری کارگاه آموزشی-توجیهی پدافند زیستی با حضور سردار مهدی‌پور معاون سلامت سازمان و جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور
همچنین معاون سلامت سازمان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از ایجاد وحدت رویه و انسجام بین مسئولین استانی در حوزه تهدیدات زیستی افزود یکی از اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل مورد توجه قرار دادن مرزبانی زیستی است و در استان خراسان رضوی نیز بررسی و شناسایی تهدیدات فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در دستور کار قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر