۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۵۰۴۴
آذربایجان غربی
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: پدافند غیرعامل از طریق ایجاد حلقه دفاعی غیر واسطه پیرامون شهر، کاهش آلودگی هوا و زیست محیطی و حجم ترافیک، اتصال یک پارچه کلیه ورودی‌های شهر به یکدیگر، کنترل حاشیه‌نشینی و حریم شهر و اجرای بخشی از کمربند سبز شهری از مزایای این کمربند خارجی شهر است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، عادل فتاحی در ارومیه، با اشاره به زمان افتتاح پروژه کمربندی دوم ارومیه اظهار داشت: فاز نخست این پروژه از جاده سرو تا جاده انهر با مبلغی بالغ‌بر حدود 70 میلیارد تومان در دست اجرا است که در صورت تأمین اعتبارات تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی افزود: بخش اول این تقاطع از جاده سرو تا جاده انهر به طول 5 و نیم کیلومتر با5 تقاطع غیر هم سطح است و بخش دوم از جاده انهر تا بلوار جام جم به طول 10کیلومتر و شش تقاطع غیر هم سطح در این مسیر ساخته می‌شود.

فاز نخست کمربندی دوم ارومیه تا پایان سال ۹۷ به اتمام می‌رسد

فتاحی گفت: بخش سوم نیز تا جاده اشنویه به طول 8٫6 کیلومتر با 5 تقاطع غیر هم سطح و بخش چهارم تا جاده سرو به طول 17/5 کیلومتر با 7 تقاطع غیر هم سطح است که جمع آن 42 کیلومتر با 23 تقاطع غیر هم سطح و با عرض 85 متر است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه بزرگ ترافیک درون شهری ارومیه تا حد زیادی کاهش می‌یابد و در بحث آلودگی هوا و صرفه‌جویی در هزینه سوخت نیز تأثیر زیادی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل از طریق ایجاد حلقه دفاعی غیر واسطه پیرامون شهر، کاهش آلودگی هوا و زیست محیطی و حجم ترافیک، اتصال یک پارچه کلیه ورودی‌های شهر به یکدیگر، کنترل حاشیه‌نشینی و حریم شهر و اجرای بخشی از کمربند سبز شهری از مزایای این کمربند خارجی شهر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر