۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۴۹۲۸
کرمان؛
شورای پدافند غیرعامل شهرستان به ریاست علی سلاجقه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارش  خبرنگار پایداری ملی، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن تبیین اهمیت نقش پدافند غیرعامل در پیشگیری، آمادگی ومقابله با تهدیدات احتمالی دشمن گفت: همه احاد مردم می توانند در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل مؤثر باشند؛

وی با توجه به پتانسیل شهرستان کرمان از مسئولین بویژه بخشداران خواست نسبت به فعال سازی کمیته های پدافند غیرعامل به منظور برنامه ریزی ، هماهنگی ، نظارت ، نهادینه سازی و اجرای طرحها اقدام نمایند.

سلاجقه آموزش و برگزاری رزمایش ها رادر فرهنگ سازی به منظور کاهش آسیب پذیری در زمان بحران بسیار مهم دانست و از تخصیص 1% ازاعتبارات تملک دارائی سازمان ها و ادارات به حوزه پدافند غیرعامل خبر داد.

همه می توانند در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل مؤثر باشند

وی افزود: بخشداران و مدیران ادارات علاوه بر شناسایی دارائیها و موضوعات مورد تهدید نسبت به ارائه طرح  و برنامه لازم اجهت ایمن سازی و پیشگیری ازخطرات احتمالی با استفاده از اعتبارات مذکور اقدام نمایند.

در ادامه بخشداران و سایر اعضاء حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان برخی مسائل و مشکلات مرتبط با دستور کار جلسه پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر