۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۴۶۳
بيانيه سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت 24 خرداد
24 خرداد 92 روز پيروزي جبهه انقلاب اسلامي در برابر نظام سلطه بوده و يك بار ديگر دنيا، شاهد حماسه آفريني ملت ايران خواهد بود. ملت ايران خواهند آمد تا پاسخ دو طايفه شيطاني را بدهند.

  به نقل از خبرگزاری بسیج، به مناسبت 24 خرداد ماه 92 روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين بيانيه اي صادر كرد كه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
انقلاب اسلامي ايران به پرچمداري روح خدا و پشتوانه توده هاي مردمي، هيمنه پوشالين نظام سلطه را فرو ريخته و بشريت را از چنگال شوم استكبار و استعمار رهانيد و به دامان آزادي حقيقي و عدالت جهاني رهنمون ساخت.

استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل كه تير آتشين انقلاب ايران اسلامي، جسم و جان پليد آنان را فرو پاشيده بود براي جبران شكست سهمگين خود، در طول سي و پنج سال گذشته از هيچ تلاشي فرو گذار نكرده و تمام امكانات و توانمندي هاي خود را در خدمت طرح هاي شوم و فتنه هاي خبيث شان در تمامي عرصه ها و ميادين نظامي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي، اجتماعي، علمي، هنري و ورزشي به كار گرفتند امّا صبر و استقامت توام با ايمان و بصيرت ملّت در سايه سار لايتناهي ولايت، تيرهاي اجانب را به سوي خودشان برگردانيده و شيطان بزرگ و ايادي غربي اش روز به روز به اضمحلال نهايي و فروپاشي پاياني نزديك ونزديك تر شدند.

نظام سلطه كه با نفس هاي آخر در سينه سياهش، جهان بشريت را آلوده مي كند بسان فردي است در حال غرق شدن در باتلاق كه لحظات آخر حيات خبيثه اش به هر سويي چنگ مي زند تا شايد مانع مرگ خويش شود (زهي خيال باطل) از سوي ديگر امت اسلامي به بركت اطاعت از مقام منيع و رفيع امامت و ولايت، روز به روز بن بست ها را شكسته و باب پيروزي و فتح و ظفر را به روي بشريت مي گشايد و علي رغم حقد و كينه دشمنان، مسير پيشرفت و عدالت را تا صعود به قلّه حقيقت ناب طّي مي كند و از اين رو فوج فوج بيداري هاي مسلمانان و قيام هاي محرومان عليه حاكمان طاغوت حتي در قلب امريكا و اروپا رخ مي دهند.

يقيناً شرايط امروز كه اوج نبرد و ستيز جبهه حق در برابر باطل است مبارزه در سخت ترين و حساس ترين و در عين حال پيچيده ترين شرايط است كه كوچكترين خطا و كم دقّتي ممكن است سالها و حتّي قرن ها بشريت را از عدالت حقيقي دور نمايد و ايران اسلامي كه طلايه دار و علمدار و سردمدار بيداري جهانيان بوده و چشم آدم و عالم از اقصي نقاط گيتي به خاك مقدس ما خيره و دوخته شده است تكليف دارد تا اميد عالميان را به سرانجام نهايي رسانده و در اين شرايط حساس، حماسه اي پرشكوه و شگفت آور را خلق كند تا به نا اميدي مطلق استكبار و نابودي كامل دشمنان بينجامد.

از اين رو، انتخابات كه گزارش آن با شمارش تك تك آراي ايرانيان به جهانيان مخابره مي شود از اهميت و جايگاه والا و بالايي برخوردار بوده و در تثبيت الگوي ايراني – اسلامي پيشرفت به طور عام و مردمسالاري اسلامي به طور خاص، نقشي كم نظير دارد. شركت در انتخابات كه همواره به عنوان يك تكليف و فريضه ديني وقانوني از سوي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني عليه الرحمه و رهبر معظم انقلاب اسلامي امام خامنه اي دامت بركاته به آحاد ملّت ابلاغ گرديده است؛ به ويژه در روزهاي اخير كه چشم طمع دشمنان به پشتوانه امپرياليسم رسانه اي صهيونيسم، اميدهاي واهي را براي سلطه گران در پي داشته است.

اهميتي مضاعف دارد كه يقيناً حضور حداكثري پاي صندوق هاي راي موجب افزايش اقتدار ملي، قدرت چانه زني و حقّانيت كشورمان در عرصه هاي بين الملي و شتاب در نتيجه بخشي قيام هاي مردمي در سراسر جهان گشته و هر رأي، رأيي دوباره به جمهوري اسلامي خواهد بود.

بي شك، هرايراني با هر سليقه، با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، اعتماد به نظام مقدس ايران اسلامي را بار ديگر تثبيت نموده و برائت عملي و علني خويش را از اقدام فتنه گران براي زيرسوال بردن نظام انتخاباتي، اعلام مي نمايند كه در اين ميان، انتخاب اصلح نيز مبتني بر معيار ها و شاخصه هاي مقام معظم ولايت مورد تاكيد است، تا رئيس جمهوري سكان اجرايي كشور را به دست گيرد كه مايه افتخار اسلام و ولايت و خار چشم دشمنان بوده و مجري تحقق تمدن نوين اسلامي باشد.

24 خرداد 92 كه روز پيروزي جبهه انقلاب اسلامي در برابر نظام سلطه خواهد بود يك بار ديگر دنيا، شاهد حماسه آفريني ملت ايران خواهد بود. ملت ايران خواهند آمد تا پاسخ دو طايفه شيطاني را بدهند.

اولا آمريكايي كه اعلام كرد «تحريم مي كنم تا مردم را از نظام جدا كنم» شاهد حضور شگفت انگيز ايرانيان بوده و شكستي سخت نصيب استكبار خواهد شد.

ثانيا كساني كه با ادعاي تقلب در سال 88، سلامت نظام انتخاباتي را زير سئوال برده و تلاش كردند تا با اين ادعا، مردم را از آمدن پاي صندوق هاي راي منصرف و نسبت به مشاركت در انتخابات دلسرد كنند با حضور حداكثري، پاسخ كوبنده خود را از ملت دريافت خواهند كرد. اگرچه حضور انبوه مردم در انتخابات مجلس دهم، فتنه گران را رسوا كرد اما حضور حيرت انگيز 24 خرداد 92 با شور و حماسه اي افزون، بصيرت بالاي ملت و اعتماد عميق آنان را به نظام اثبات نموده و نام ايران اسلامي را براي هميشه تاريخ در قلوب بشريت به اهتزاز در خواهد آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر