۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۳۷۴۱
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی از عوامل ساخت سریال پایتخت بدلیل نشان دادن گوشه ای از رشادت ها و مجاهدت های مدافعان حرم تشکر کرد.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی از عوامل ساخت سریال پایتخت بدلیل نشان دادن گوشه ای از رشادت ها و مجاهدت های مدافعان حرم تشکر کرد.

در ابتدای این پیام با اشاره به حماسه رزمندگان دفاع هشت ساله و مدافعین حرم آمده است:عرصه ی پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزَت ، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی ، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با تمام و جود معنی کردند و در این مسیر نورانی سروجان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیده و جاودانه شدند.پاسداشت آن حماسه ها ، عینیت بخشی مستمر وانتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع باشکوه وطلایی در جامعه از مؤلفه های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می باشد.

" زبان هنر، زبان روایت عاشقانه ها "

در ادامه پیام چنین آمده است:زبان هنر، زبان روایت عاشقانه هایی است که با حماسه پیوند خورده است و چه زیباست رشادت ها و مجاهدت های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه ای از صحنه ی طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم غرب آسیا را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامان خود پرورانده اند.

" بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه مدافعان حرم"

جلالی با تشکر از عوامل ساخت سریال آورده است:بدینوسیله از تلاش عوامل سریال گرانقدر پایتخت در تحقق آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه مدافعان حرم و انتقال فرهنگ ، ارزش ها و باورهای اعتقادی ، ملی ، روحیه خودباوری ، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر ( عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی ) دارم.

" ازخودگذشتگی و حمایت­ های خانواده ­های مدافعین حرم "

وی با اشاره به صبر و بردباری خانواده شهدای مدافع حرم آورده است:بی شک تقدیر واقعی باید از خانواده ­های محترم مدافعین حرم صورت گیرد که شاید اگر از خودگذشتگی و حمایت­ های آنان نبود، این پیروزی ها حاصل نمی­شد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله­ العالی»:

"خانواده ­های شهدا خیلی عزیزند. من همیشه عرض کرده ­ام که در سنگر مقدم دفاع از ارزش ­ها و دفاع از انقلاب و دفاع از اسلام و دفاع از قرآن شهیدان ما هستند و بلافاصله پشت سر این ها خانواده­ هایند، پدرها، مادرها، همسرها، فرزندان؛ این را باید قدر دانست".


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر