۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۳۳۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تهیه سند راهبردی پدافند غیرعامل در حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله برنامه های در دست اقدام است.
یدالله وفایی شامگاه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل افزود: همچنین تدوین دستورالعمل الزامات پدافند غیرعامل برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی و صنایع ، سیلو و انبارها بر اساس ضوابط ابلاغی جدید از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه است.
 
وفایی به  اقدامات در دست اقدام کارگروه پدافند غیرعامل حوزه متبوع اشاره کرد و گفت:  ذخیره سازی کالاهای اسیاسی ،  کنترل و تنظیم بازار،  ارزیابی و اولویت‌بندی مراکز ثقل صنعتی و معدنی و شهرک‌های صنعتی استان به لحاظ درجه اهمیت، سطح‌بندی سیلو و انبارهای ارزاق عمومی اعم از گندم، برنج، قند و شکر و تهیه جزوه آشنایی با  اهداف و مباحث و اصول پدافند غیرعامل و ارائه به اعضای کارگروه و برگزاری جلسات تخصصی  ماهانه از مهم‌ترین اقدامات کارگروه است.
 
وی افزود: اگر آماده نباشیم ، دشمن در تهديدات خود  در زمینه صنعت و اقتصاد مي تواند خسارات بسياري به کشور وارد کند که در اين راستا با برنامه ريزي مناسب، اجراي آموزش هاي لازم به کارکنان و بسيج کليه امکانات مي توان از اين خسارات جلوگيري کرد.
 
در اين جلسه در خصوص تهيه و اجراي طرح هاي پدافند و مديريت بحران در بخش هاي مختلف صنعت ،معدن و تجارت ، استفاده از ساز و کار لازم مقابله با تهديدات بحث و تبادل نظر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر