۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۳۳
دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان، با عنوان:
جلسه دفاع از سه پایان نامه کارشناسی ارشد با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، جلسه دفاع از سه پایان نامه کارشناسی ارشد با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی با موضوعات:

1.توسعه الگوریتمی جهت نظارت بر خطوط انتقال نیروی برق فشار قوی با استفاده از پهباد، توسط  علی اصغر نخعی، 
2.ارایه الگوریتمی جهت تخلف تغییر مسیر خودرو مبتنی بر پردازش تصاویر ویدیویی، توسط  محمد پارسا نهاد،
3.آشکار سازی عدم استفاده از راهنمای در هنگام تغییر مسیر بلا استفاده از پردازش تصاویر دیجیتال ترافیکی، توسط  سمیرا رجایی،
برگزار شد.

نظارت بر خطوط انتقال نیروی برق فشار قوی با استفاده از پهپاد

این پایان نامه ها در مقطع فوق لیسانس مهندسی برق مخابرات و به راهنمایی دکتر مسعود ورشو ساز و مشاوره دکتر پیمان گلی، و داوری دکتر مباشر (رییس دانشگاه) در موسسه آموزشی عالی خاوران به انجام رسیده است.

دکتر احمدی ضمن تقدیر از مدیریت و اعضای هیات علمی دانشگاه خاوران بابت سوق دادن پایان نامه های دانشجویی به سمت حل مسایل اصلی جامعه،  تلاشهای علمی دانشجویان را نیز ستودنی دانست. وی ضمن بیان توضیحاتی پیرامون بهرهمندی از نتایج این تحقیقات خواستار ایجاد سازوکار مناسب برای کاربردی شدن آنها در بخشهای مرتبط شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل برای نمونه به مسایل پیش آمده در خوزستان و قطع برق ناشی از ریزگردها اشاره نمود و به مزایای نظارت بر خطوط با پهباد در مقایسه با شیوه های سنتی موجود اشاره کرد و از آمادگی حوزه ذیربط برای حمایت از پژوهشهای کاربردی و تولید دانش محلی در زمینه پدافند غیر عامل خبر داد.

گفتنی است موسسه آموزشی عالی خاوران در سال 1384تاسیس و بیش از 3000 دانشجو دارد و در حال حاضر بیش از 600 دانشجوی کارشناسی ارشد نیز در این موسسه تحصیل میکنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر