۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۲۸۶۶
دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» با رویکرد راهکارهای مقابله با تهدیدات سایبری در کتابخانه عمومی اعتمادیه شهر همدان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» با رویکرد راهکارهای مقابله با تهدیدات سایبری با حضور ۹۰ نفر از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌ها و ستاد استان در کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی کتابداران و کارکنان اداره کل با مباحث عمومی پدافند غیرعامل بوده است؛ پدافند غیرعامل، مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

در این دوره که با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان و واحد فناوری اطلاعات اداره کل برگزار شد، مباحث آشنایی با پدافند غیرعامل، چشم‌انداز، راهبردها و قابلیت‌های پدافند غیرعامل، توسط  هاشم صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل، قائد میرابیان از استادان جهاد دانشگاهی واحد همدان و وحید مغیث از استادان دانشگاه بوعلی سینا همدان ارائه و تدریس شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر