۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۲۷۱۹
قائم مقام وزیر نیرو گفت:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 8 طرح شاخص این شرکت،​­ به مناسبت دهه ­فجر با اعتباری بالغ بر هزار و 500 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در دهه مبارک فجر 5 هزار و 300 طرح وزارت نیرو در حوزه آب و برق به بهره برداری رسید که ارزش این طرح 5 هزارمیلیارد تومان است.

ستار محمودی­ در این مراسم اظهار داشت: متخصصان وزارت نیرو مثال خوبی برای همه افراد متخصص هستند چون کار در حوزه آب و برق به گونه ای است که آدم هایی که عاشق حرفه خود هستند، باید کار را با حیثیت خود گره بزنند.

وی  گفت: در استان تهران نیازمند توسعه انرژی های نو هستیم ، که موجب پایداری خدمات و رعایت پدافند غیرعامل می شود.

محمودی افزود: مدیریت مصرف نیز باید از دستگاه های تولید کننده شروع شود و در بخش دوم مشترکان مدیریت مصرف را رعایت کنند که با دریافت اطلاعات و خدمات رسانی در این عرصه می شود مدیریت مصرف را اجرا کرد.

استاندار تهران نیز در این مراسم گفت:­ به 8 میلیون نفر جمعیت تهران برق رسانی می شود و انرژی لازم برای چرخیدن چرخ صنعت هم تامین می شود­ و این شرکت ،­ بزرگترین تامین برق کشور است.

مقیمی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت نیرو­ و شرکت برق­ بیشتر مهندسان ­و متخصصان اداره کننده صنعت برق و سدها و نیروگاه ها خارجی ­بودند و محور اصلی کار را در دست داشتند ، بعد از انقلاب مهندسان ایرانی همه امور را در دست گرفتند.

وی گفت: وزارت نیرو برای کاهش وابستگی به خارجی ها به دنبال خودکفایی در صنعت آب و برق بود که خوشبختانه مصداق این صحبت امام خمینی (ره) مبنی براینکه ما می توانیم روی پای خودمان بایستیم، شد.

مقیمی افزود: وزارت نیرو نقش مهمی در ارتقای سطح اقتصادی کشور دارد و در بین تامین آب ، برق و گاز که هرسه مهم هستند ، برق مهمتر از همه است و عامل اصلی توسعه کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: برای تحقق رشد 8 درصدی اقتصاد کشور تامین برق و انرژی اصلی ترین زیرساخت محسوب می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر